کد خبر: ۱۰۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۴
سفیر ایران در قزاقستان:

قزاقستان عرصه مناسبی برای صدور محصولات خودروسازان ایرانی است


بازار خودرو قزاقستان عرصه مناسبی برای صدور محصولات خودروسازان ایرانی است و سفارت جمهوری اسلامی ایران آماده حمایت از حضور ایران خودرو در بازار این کشور است.    

به گزارش ایکوپرس مجتبی دمیرچی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان با اعلام این مطلب افزود: خودروسازان کشور باید با برنامه ریزی مناسب و بلندمدت، بیشترین بهره برداری را از بازار مستعد قزاقستان به عمل آورند.

همچنین جمعی از نمایندگان مجلس قزاقستان در بازدید از سومین نمایشگاه خودرو آستانه، از نزدیک با آخرین دستاورد ها و تازه‌ترین محصولات ایران خودرو آشنا شدند.

نمایندگان مردم قزاقستان در مجلس این کشور با حضور در غرفه ایران خودرو از حضور ایران در بازار قزاقستان استقبال و آن را در راستای گسترش روابط میان دو کشور مثبت ارزیابی کردند.

عضو کمیسیون صنعت و سرمایه گذاری مجلس شورای قزاقستان از ایجاد توان طراحی و تولید خودرو در ایران ابراز خرسندی کرد و خواستار عرضه محصولات ایران خودرو در خیابانهای کشورش شد.

آمانیاس یرژانوف افزود: قابلیت محصولات ایران خودرو در استفاده از سوخت گاز طبیعی فشرده برای قزاقستان بسیار مناسب است و اغلب خودروهای به نمایش درآمده نیز این قابلیت را دارند.

وی در پایان بازدید خود از غرفه ایران خودرو بر آمادگی قزاقستان برای حضور خودروهای ایرانی تاکید کرد.