کد خبر: ۱۰۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۷۸۹

با همسرم به مراسم هادی نوروزی رفتم پشت سرم حرف درآوردند که با دوستش آمده!


کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: آنهایی که از قول من به دروغ شایعه منتشر می کنند، امروز دنبال کاپیتانی پرسپولیس هستند.
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، سپهر حیدری درباره اینکه گفته می شود اظهار داشته بود بعد از او هیچ کاپیتان بزرگی در پرسپولیس بازوبند را بر بازو نبسته، اظهار داشت: به شدت این شایعه دروغ را تکذیب را می کنم. در هیچ کجای اینترنت چنین جمله ای از قول من پیدا نخواهید کرد. این کار افرادی است که فقط و فقط و فقط می خواهند من را تخریب کنند. چند روز قبل در مصاحبه ای از من سوال شد موضوع انتخاب کاپیتانی پرسپولیس در اردوی ترکیه زمان سرمربیگری علی دایی چه بوده؟ که من پاسخ دادم آنجا قرعه کشی صورت گرفت و اعضای تیم من را انتخاب کردند و وحید هاشمیان دوم شد. که همانجا با رخصت گرفتن از همه بچه های تیم این امر خطیر را پذیرفتم.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: شکر خدا آرشیو رسانه ها و رادیو و تلویزیون موجود است من در طول این سال ها علاوه بر بزرگ تر به کوچک تر از خودم هم احترام گذاشتم چه برسد به کاپیتان های پرسپولیس. این موضوع را هم آنهایی به راه انداختند که همین حالا دنبال کاپیتانی پرسپولیس هستند.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه آنهایی که دوست داشتند بانی برگزاری این بازی باشند چون دیدند سپهر حیدری این کار را انجام داده، حالا می خواهند از این طریق من را تخریب کنند. حتی شنیدم عده ای گفته اند سپهر می خواهد از این طریق مدرسه فوتبالش را تبلیغ کند واقعا برای آن افراد تاسف می خورم.

 

مدافع پیشین پرسپولیس افزود: آخر این قبیل کارها هم حسادت دارد؟ من زمانی که به جواد نکونام تلفن زدم تا برای این بازی بیاید با کمال میل پذیرفت. آنچنان که کریم باقری، علی نیکبخت، جواد کاظمیان و خیلی های دیگر این کار را پذیرفتند. حسادت تا آنجا بالا رفته که وقتی من با همسرم در مراسم ترحیم شرکت کردم پشت سرم حرف درآوردند که حیدری با دوستش به استادیوم آزادی رفته است.

 

حیدری خاطرنشان کرد: اگر همسرم به آن مراسم آمد و یا در مسجد حضور پیدا کرد به این دلیل بود که دوستی نزدیکی با همسر مرحوم نوروزی داشت. واقعا متاسفم برای کسانی که از هر حربه ای برای تخریب دیگران استفاده می کنند. باز هم با قاطعیت هر آنچه درباره بحث کاپیتانی از قول من به دروغ شایعه شده است را تکذیب می کنم.