کد خبر: ۱۰۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۴۷۹۷

واکنش مردم به تندخویی و تهدید به اعدام ظریف / ایجاد کمپین «رای در برابر سیمان»

بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی به حواشی پیش آمده برای ظریف و همراهانش در جلسه علنی امروز مجلس واکنش نشان داند و از وزیر امور خارجه و همراهانش دفاع کردند.

بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی به حواشی پیش آمده برای ظریف و همراهانش در جلسه علنی امروز مجلس واکنش نشان داند و از وزیر امور خارجه و همراهانش دفاع کردند.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، امروز بررسی و تصویب کلیات طرح یک‌فوریتی «اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام در مجلس» جنجال‌آفرین شد. این جلسه حواشی بسیاری داشت تا جایی که از سوی برخی نمایندگان دلواپس ظریف وزیر امور خارجه و علی اکبر صالحی را به اعدام و دفن با سیمان در راکتور اراک تهدید کردند.

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در سخنانی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: ما را تهدید می‌کنند که بر روی ما سیمان می‌ریزیند.

مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تهدید صالحی توسط یکی از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس گفت به این تهدیدها عادت داریم. متاسفانه تهدیدی صورت گرفت که یکی از نمایندگان آمد و دکتر صالحی و ظریف را به اعدام تهدید کرد، گفت شما را اعدام می‌کنیم و در رآکتور اراک دفن می‌کنیم و روی تان سیمان می‌ریزیم.

به گفته کمال‌الدین پورموذن این نماینده که صالحی و ظریف را به دفن با سیمان تهدید کرده است کسی نیست جز روح‌الله حسنیان نماینده تهران در مجلس نهم.

البته این حواشی در مجلس بازتاب بسیاری داشت و واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. مردم نیز در حمایت از ظریف هشتگ‌های #ظریف-تنهانیست،#صالحی_حمایتت میکنیم،#ظریف-و-صالحی-مچکریم#کمپین-حمایت-در-برابر-سیمان به این حواشی جلسه علنی امروز مجلس واکنش نشان دادند.
همچنین در شبکه اجتماعی تلگرام نیز، شبکه حمایت از ظریف و رای در برابر سیمان تشکیل شده است که تا این لحظه تنظیم خبر (16:40) بیش از 9 هراز نفر عضو گرفته است.

کمپین رأی در برابر سیمان از مردم مردم ایران می‌خواهد در انتخابات اسفند 94 که مجلس جدید را شکل خواهد داد، با آرای خود در برابر طرفداران تئوری سیمان بایستند و مجلس را به اهلش بسپارند.

در ادامه تصاویر برخی از این واکنش‌ها که انا منتشر کرده، را در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنید: