کد خبر: ۱۰۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۵۸

نوراللهی: خجالت کشیدم به علی کریمی زنگ بزنم



 احمد نوراللهی هافبک آزادشهری پرسپولیس تهران پسری کم‌‌حرف است که کمتر تن به مصاحبه می‌دهد. البته مدتی است به قول خودش به خاطر درگذشت کاپیتان دل و دماغی هم برای گفت‌وگو با رسانه‌های ورزشی ندارد و... بهتر است خودتان آنچه بین ما رد و بدل شد را بخوانید.

احمد كجايي؟! خبري از تو نيست؟
باورتان نمي‌شود اصلاً حال و حوصله‌اي براي ما نمانده است. درگذشت آقا هادي (با احترام خاصي از كاپيتان ياد مي‌كند) همه ما را شوكه كرد.

ولي خيلي‌ها در رابطه با اين حادثه تلخ و دردناك حرف زدند و مصاحبه كردند.
همه ناراحت بوديم؛ چه كساني كه مصاحبه كردند و چه كساني كه سعي كردند سكوت كنند. مگر مي‌شود با اين اتفاق راحت كنار آمد؟ تا ديروز همبازي شما سر تمرين آمده و بگو و بخند داشتيد و يك مرتبه... باوركردني نبود.

هادي نوروزي چه جور آدمي بود؟
كم‌حرف و آرام اما به شدت فوتباليست. آقا هادي سعي مي‌كرد در زمين حرفش را بزند. اهل مصاحبه و جار و جنجال هم نبود. هميشه هم جوان‌ترها را نصيحت مي‌كرد و به شخصه خيلي چيزها از او و همين‌ طور ساير بزرگ‌ترهاي پرسپوليس ياد گرفتم.

محسن بنگر گفته است ما بازيكنان هيچي نمي‌خواهيم، اول با خانواده مرحوم نوروزي تسويه كنيد. آيا اين حرف همه شما پرسپوليسي‌هاست؟
هر چه بزرگ‌ترها بگويند، ما تابع هستيم. حرف آقا محسن و آقا رضا (نورمحمدي)، حرف ما جوان‌ترهاست. خانواده آقا هادي الان در اولويت بوده و به حمايت بيشتري نياز دارند. البته آنها حق خود را مي‌خواهند و اميدوارم باشگاه مطالبات آن مرحوم را به خانواده‌اش پرداخت كند.

بسيار خوب، از تيم اميد خبر داري؟
بله، شنيديم كه بچه‌ها زحمت كشيدند و 2 بر يك يمن را شكست دادند. حالا تيم ما به فينال غرب آسيا رسيده و ان‌شاءا... با قهرماني و گرفتن جام به ايران برمي‌گردد.

ظاهراً به دليل مصدوميت به تيم اميد دعوت نشدي.
بله، من از ناحيه مچ پا مصدوم شدم اما يك مقدار بيش از حد به خودم فشار آوردم.

نبايد جلوي ملوان و تراكتورسازي بازي مي‌كردي.
نمي‌دانم اما تيم به من احتياج داشت. مهرداد (كفشگري) هم مصدوم بود و بايد بازي مي‌كردم. يك مقدار مصدوميتم تشديد شد و...

حالا به بازي با صباي قم مي‌رسي؟
چيزي مشخص نيست. با اين حال حداكثر تلاش خود را مي‌كنم تا به اين بازي برسم. ما به خاطر شادي روح آقا هادي بايد بقيه بازي‌هاي خودمان را ببريم و امتيازات را جمع كنيم.

جلوي تيم علي دايي بايد بازي كنيد. حرفي در اين رابطه نداري؟
اغراق نمي‌كنم ولي فوتبالم را مديون علي‌آقا هستم. ايشان بود كه مرا به پرسپوليس آورد و به من بازي داد اما به تيم خودم تعصب دارم. به عنوان يك شاگرد از آقاي دايي ياد گرفتم در هر تيمي كه باشم، به آن تعصب داشته باشم و همه تلاشم را براي برد به خرج دهم.

راستي پوشيدن شماره 8 پرسپوليس سخت نيست؟
شك نكنيد، اصولاً بازي در پرسپوليس و پوشيدن پيراهن اين تيم بزرگ سخت است. ان‌شاءا... كه توانسته باشم حرمت اين پيراهن را حفظ كنم.

راستي با علي كريمي براي پوشيدن اين شماره صحبتي نداشتي؟
واقعيت را بخواهيد خجالت كشيدم تلفن بزنم. علي‌آقا كريمي يكي از بزرگان فوتبال ماست و رويم نشد زنگ بزنم اما از طريق اينستاگرام از ايشان رخصت گرفتم.