کد خبر: ۱۰۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۰۶

از آندو تا سیدجلال و دژاگه‌؛ همه از دم تیغ کروش گذشتند



کارلوس کی روش این روزها شاید جلوی دوربین‌ها با بازیکنان شوخی کند اما این‌قدر جدی است که بازیکنان جرأت ندارند جلویش سر بلند کنند. یک روز بعد از بازی ضعیف تیم ‌ملی مقابل عمان، برق کروش همه را گرفت.

به گزارش شفقناورزشی، چند روز بعد از این مسابقه، بازیکنان اعتراف می‌کنند که او خیلی‌ها را از دم تیغ گذراند؛ از سیدجلال حسینی بگیرید تا اشکان دژاگه و حتی آندرانیک تیموریان. او هیچ‌کس را بی‌نصیب نگذاشت و از خجالت بیشتر بازیکنان درآمد. کروش بعد از بازی‌های تیم ‌ملی، فیلم بازی را چند بار می‌بیند. فیلم بازی با عمان از جمله فیلم‌هایی بود که کروش هر بار نگاهش کرد، بیشتر عصبانی شد.
کروش می‌گوید تمرینات بسیار مهم هستند. آنها باید تمام برنامه‌های خود را در تمرین پیاده کنند تا در زمین بازی انجام دهند.

کروش در اردوی دبی تمام برنامه‌های تاکتیکی بازی با عمان را مرور کرد اما روز بازی هیچ یک از این تاکتیک‌ها پیاده نشد. این مسئله دلخوری شدید کروش را در پی داشت. او بعد از تماشای فیلم بازی خشمگین‌تر شده و اتفاقاً در تمرینات اخیر تیم ‌ملی، بدجور به بازیکنان‌گیر داده است. دو تن از ملی‌پوش‌ها در این باره می‌گویند: «کروش حق دارد عصبانی باشد. در بازی با عمان خیلی بد بازی کردیم، خیلی بد.»

جو عمومی تیم این است که کروش «حق دارد». این یعنی اگر او تندترین رفتارها را هم داشته باشد، بازیکنان به او حق می‌دهند و چیزی به دل نمی‌گیرند. در گذشته اما زیاد این شکلی نبوده. بازیکنان معمولاً در شب‌های بد تیم ‌ملی، عصبانی‌تر از سرمربی بودند و اگر راه داشت، علیه او هم مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند تمرین دادن بلد نیست اما این بار بازیکنان حق را به سرمربی می‌دهند و کسی از رفتار تندش بعد از بازی در رختکن ناراحت نشده است. یکی از بازیکنان تیم ‌ملی می‌گوید: «باید در بازی با ژاپن جبران کنیم تا هم از دل کروش در بیاید و هم از دل مردم.» این حرفی است که همه بازیکنان می‌زنند.