کد خبر: ۱۰۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۲

واکنش پیرموذن به تهدید صالحی در مجلس: دلواپسان از خط قرمزها عبور کردند


 نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی می گوید: دلواپسان با اتفاقاتی که در جریان بررسی برجام بوجود آوردند، عملا از خطوط قرمزی که رهبر انقلاب تعیین کرده بودند، عبور کردند.

کمال الدین پیرمؤذن در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به اتفاقات روز گذشته مجلس در جریان تصویب کلیات طرح برجام خاطرنشان کرد: خدا را شکر دلواپسان و نمایندگان جبهه پایداری نتوانستند علی رغم تهدیداتی که داشتند، به نتیجه برسند.

وی افزود: تهدیدات، غوغاسالاری ها و سیاه نمایی این افراد نتوانست کارساز شود و نهایتا برجام به دست غاطبه نمایندگان به فرجام رسید. امیدوارم که از 26 مهر که برجام اجرایی می شود، دولت و ملت بتوانند با رفع محدودیت های بین المللی، با افزایش ثروت ملی بساط رکود را از کشور جمع کند و این فشار معیشتی حل شود.

پیرموذن در پاسخ به این سئوال که رفتار حسینیان در جلسه دیروز را چگونه ارزیابی می کنید؟، گفت: آقایان استمرار در منصب بودن خود را با عدم رای آوری این طرح می دانستند، بنابراین برای این اتفاق، هر آنچه که از دستشان بر می آمد انجام دادند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: وقتی فردی همچون آقای حسینیان می رود دکتر صالحی را تهدید می کند به او می گوید که تو را می کشیم و رویت بتن می ریزیم، مشخص است که این افراد به جای اینکه دل در گرو منافع ملی و مصالح نظام داشته باشند، با عبور از خطوط قرمز و فرمایشات رهبری تنها به دنبال منافع جناحی، باندی و گروهی هستند و از کاسبان پشت پرده تحریم نیز حمایت می کنند. شاید هم از سوی کاسبان تحریم منفعتی به آن ها رسیده که اینگونه رفتار می کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم که افکار عمومی این حرکت ها و سیاه نمایی ها را به چالش بکشند، بنابراین من فکر می کنم که در روز سه شنبه جزئیات طرح برجام نیز با رای بیشتر و صد در صد رای خواهد آورد.