کد خبر: ۱۰۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۰

کاناوارو باعث اخراجم از یوونتوس شد

 - کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی لسترسیتی در آخرین اظهاراتش بیان کرده فابیو کاناوارو مدافع سابق یوونتوس باعث اخراج او از روی نیمکت بیانکونری در سال 2009 شده است.

رانيري 63 ساله كه سال 2007 زماني كه يوونتوس دوباره به سري A بازگشته بود هدايت اين تيم را بر‌عهده گرفت، در فصل اول تيمش را به مقام سوم رساند و فصل بعد هم در شرايطي كه تيمش در كورس قهرماني از اينتر عقب افتاده بود از كار بركنار شد.

كاناوارو آمد من را اخراج كردند!
رانيري كهنه‌كار در مصاحبه با روزنامه ايتاليايي كوريره دلو‌اسپورت درباره مشكلاتي كه با باشگاه داشت، گفت: «من كارهاي ناتمامي در يووه داشتم كه بايد به پايان مي‌رساندم. در زماني كه سرمربي اين تيم بودم حملات غيرمنصفانه‌اي به من شد و تمامي مشكلات باشگاه به من ختم مي‌شد. من با باشگاه ديگر بر سر استراتژي نقل ‌و‌ انتقالات به توافق نرسيدم، در حالي كه گفته بودم خريد هر بازيكني بايد به تأييد من، السيو سكو مدير ورزشي باشگاه و ژان-كلود بلان مدير باشگاه برسد.»

رانيري در ادامه در مورد اخراجش مي‌گويد: «اما لحظه‌اي رسيد كه آنها بازيكني را مي‌خواستند كه من با خريدش موافق نبودنم. آنها گفتند دو نفر ديگر از گروه تصميم‌گيرنده موافق اين خريد هستند و من هم گفتم پس شما به جاي من تيم را هدايت كنيد. تنها دو ديدار تا پايان فصل باقي ‌مانده بود اما آنها تصميم گرفتند مرا در همين فاصله كم تا پايان فصل اخراج كنند.» اما بازيكن مورد نظر چه كسي بود؟ سرمربي سابق بيانكونري نام آن بازيكن را هم فاش مي‌كند و مي‌گويد: «آن بازيكن چه كسي بود؟ من الان مي‌توانم بگويم آن بازيكن كاناوارو بود. او بازيكن بزرگي است اما او جزو 6 ستاره‌اي بود كه وقتي تيم به سري B رفته بود تيم را ترك كرد و راهي رئال‌مادريد شد و هنگامي كه يووه به سري A بازگشت، مي‌خواست دوباره به تيم بازگردد. كاناوارو كارش را به ‌خوبي انجام مي‌داد اما موضوع منصفانه نبودن كارش بود و اين هم ايده من است.»

توتي، فردي فوق‌‌العاده
كلوديو رانيري كه در سال 1973 دوران بازي‌اش را با رم شروع كرده بود پس از اخراج از يوونتوس به پيشنهاد سران جالوروسي جواب مثبت داد و راهي رم شد. او كه در حدود يك فصل و نيم روي نيمكت ورزشگاه المپيكو نشست درباره فرانچسكو توتي هم صحبت‌هاي جالبي انجام داده است: «توتي يك ‌فرد فوق‌‌العاده است و در 39 سالگي هم مي‌تواند تأثير بزرگي روي تيمش بگذارد. من مي‌گويم خوزه آلتافيني تنها 15 دقيقه براي گلزني نياز داشت. توتي هم همين استعداد را دارد و همين قدر زمان براي تأثير گذاشتن در بازي نياز دارد.»