کد خبر: ۱۰۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۳

بختیاری‌زاده: بازی‌ عقب افتاد تا راه آهن با دوقلوها ۳ امتیاز بگیرد/ فردی که از همه جا طرد شده علیه ما صحبت می‌کند


سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: به خاطر دوقلوهای راه‌آهن کلی هزینه به گردن ما می‌اندازند تا این تیم با فراغ بال مقابل ما بازی کنند و 3 امتیاز را بگیرد.
خبرگزاری فارس: بختیاری‌زاده: بازی‌ عقب افتاد تا راه آهن با دوقلوها ۳ امتیاز بگیرد/ فردی که از همه جا طرد شده علیه ما صحبت می‌کند

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در مورد تغییر زمان دیدار راه‌آهن و استقلال اهواز از روز پنجشنبه به روز جمعه گفت: هر دم از این باغ بری می‌رسد تازه‌‌تر از تازه‌تری برای استقلال می‌رسد. پس از مدت‌ها سازمان لیگ برنامه‌ نمونه‌ای در اختیار باشگاه‌ها قرار داد که برنامه یک سال فوتبال ایران در آن مشخص شده بود. واقعا از این مسئله لذت بردیم و برنامه را بسیار خوب دیدیم اما متاسفانه باز هم به همان شیوه گذشته بازگشتیم و 2 روز مانده به برگزاری مسابقه برنامه را تغییر دادند.

وی افزود: می‌دانید ما در هتل استقلال یک هفته اردو زدیم. این هتل بسیار پرهزینه است و برای حضور در آن نمی‌توانید به یک مرتبه اعلام کنید یک روز بیشتر می‌مانیم و برای 30 نفر اتاق می‌خواهیم. از طرف دیگر ما برای پنجشنبه شب بلیت هواپیما تهیه کردیم. سازمان لیگ به ما بگوید در این رابطه باید چه کاری انجام دهیم.

سرمربی استقلال اهواز با انتقاد از سازمان لیگ تصریح کرد: سازمان لیگ که به خاطر دوقلوها به راه‌آهن لطف کرده و بازی را یک روز عقب انداخته است. حالا آنها به ما لطف کنند و بگوید چطور 27 میلیون را تهیه کنیم و یک روز بیشتر در هتل بمانیم. به چه شکلی 30 بلیت را کنسل کرده و برای روز جمعه بلیت بگیریم؟ چه کسی هزینه‌های ما را پرداخت می‌کند؟

وی در مورد مصاحبه فتاحی عضو سازمان لیگ خاطرنشان کرد: او در مصاحبه خود اعلام کرده با سرپرست استقلال اهواز صحبت کرده است. آیا او نمی‌داند مسلم ملکی چند هفته‌ای است که دیگر به عنوان سرپرست در تیم ما حضور ندارد؟ مگر نماینده سازمان لیگ در اصفهان از من امضا نگرفت که مسئولیت‌های سرپرستی تیم بر عهده من است؟ چطور آنها برای تغییر برنامه با شخص دیگری صحبت کردند؟ آیا خیلی سخت بود با ما تماس بگیرند و این مسئله را قبل از اعلام رسمی به ما بگویند و نظر ما را بپرسند؟

بختیاری‌زاده تصریح کرد: به خاطر دوقلوهای راه‌آهن (میلاد- مهرداد محمدی که در اردوی تیم ملی هستند) بازی ما را عقب می‌اندازند اما این لطف را به ما ندارند که عادل کلاه‌کج را که به اشتباه و با گزارش داور در حالی که هیچ حرکتی نکرده بود دو جلسه محروم کردند را ببخشند. آیا کار کلاه‌کج از آن بازیکن اجنبی که به گوش داور زد، بدتر بود؟ چرا این برخوردها فقط برای ما است؟

وی در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش جاسم کرار است، تصریح کرد:‌من از کسی اسم نیاوردم. شما اسم می‌برید. شاید کار کلاه‌کج از کار اجنبی که هر روز یک حقه درمی‌آورد بدتر بود!

سرمربی استقلال اهواز در مورد اینکه آیا روز جمعه به میدان می‌رود، اعلام کرد: اگر سازمان لیگ با شهرداری یا پارکی برای زدن چادر جهت اسکان ما در تهران هماهنگی به عمل آورد در تهران می‌مانیم و بازی می‌کنیم! ما حرمت سازمان لیگ را حفظ می‌کنیم اما آنها برای ما حرمتی قائل نیستند. در بازی با استقلال تهران که در اهواز بود بارها درخواست دادیم مکان بازی ما در ورزشگاه تختی باشد ولی این اتفاق نیفتاد ولی به خاطر دوقلوهای راه‌آهن کلی هزینه به گردن ما می‌اندازد تا این تیم با فراغ بال مقابل ما بازی کنند و 3 امتیاز را بگیرند.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه آیا فکر می‌کند سازمان لیگ با آنها ارتباط خوبی ندارد، تصریح کرد:‌متاسفانه این طور به نظر می‌آید. در بازی با ملوان دیدید گل دوم به چه شکلی به ثمر رسید. در بازی با استقلال داور چه تصمیماتی گرفت. در بازی مقابل گسترش گل صحیح ما مردود شد. من می‌گویم این اشتباهات سهوی است اما چرا همه اشتباهات برای استقلال اهواز است.

وی با اشاره به برخی صحبت‌ها که علیه استقلال اهواز می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه در رسانه ملی فردی حرفی زد که فشار عصبی زیادی به مردم خوزستان و استقلال اهواز وارد کرد. فردی که از تهران طرد شده، او را از انزلی بیرون کردند و در قائمشهر مردم تا میدان شهر او را دنبال کردند علیه ما حرف‌هایی می‌زنند که فشار عصبی زیادی به مردم اهواز وارد می‌کند. متاسفانه این مسائل سلسله‌وار به هم وصل هستند. این فرد به قائم‌مقام ما التماس می‌کرد او را به عنوان سرپرست انتخاب کنیم. ولی ما به او گفتیم فوتبال خوزستان اینقدر خار نشده که او به استقلال اهواز بیاید. حالا او علیه ما دائم صحبت می‌کند.

سرمربی استقلال اهواز در مورد رویارویی با ژاپنی‌ها گفت:با مسئولان ژاپنی، مربیان و بازیکنان این تیم روبرو شدیم و دقایقی با آنها صحبت کردیم.

وی در پایان گفت:‌ از من گله نکنند که زیاد مصاحبه می‌کنم. برای گرفتن حق هواداران استقلال اهواز اگر بتوانم روزی هزار بار مصاحبه می‌کنم تا به راحتی تصمیمات علیه ما نباشد و نگویند که تغییر زمان بازی 2 روز قبل اعلام شده است.