کد خبر: ۱۰۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۶

پیوس: کی روش نباید اینقدر وارد حاشیه شود


مهاجم سابق تیم ملی همچنان از داور سوری بازی معروف ایران و ژاپن در هیروشیما شاکی است که یک سال عمر ورزشی اش را نابود کرد.

 فرشاد پیوس اظهار داشت: به نظرم عملکرد تیم‌ملی مقابل عمان زیاد خوب نبود و کی‌روش دنبال این بود که نبازد به همین دلیل 2 هافبک دفاعی گذاشته بود و بیشتر دفاعی کار می‌کرد. خط حمله ما هم خوب نبود و عمان مرکز زمین را گرفته بود و اجازه بازی‌سازی را به ما نمی‌داد. در دفاع بد نبودیم اما خیلی هم خوب نبودیم. تا الان چنین بازی خوبی از عمان ندیده بودم.

وی درباره بازی دوستانه با ژاپن گفت: به نظرم بازی خیلی‌خوبی است و عیار تیم ما را مشخص می‌کند. این بازی برای ما مفید است و می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. ما از این گروه به راحتی بالا می‌آییم اما کی‌روش باید به فکر مرحله بعد باشد چون در آنجا کار بسیار سختی داریم و بچه‌های ما باید چندین برابر تلاش کنند تا به جام‌جهانی برویم.

وی ادامه داد: کی‌روش نباید اینقدر به حاشیه‌ها بپردازد. ما تیم خوبی داریم و کی‌روش هم مربی خوبی است اما نباید اینقدر در حاشیه باشد. او باید فکر و تمرکزش روی تیم‌ملی باشد. اگر کی‌روش تمرکز کند و کارش را خوب انجام دهد موفقیت زیادی با تیم ملی ایران به دست خواهد آورد.

پیوسدرباره اخراجش مقابل ژاپن در سال 92 در هیروشیما گفت: در آن بازی حق ما برد بود و خوب بازی می‌کردیم. ما نیمه‌دوم 10 نفره شدیم و خود من به خط دفاع کمک می‌کردم اما گل دقیقه آخر که خوردیم آفساید بود و جمال‌شریف داور آن بازی به اشتباه من را اخراج کرد.

وی متذکر شد: مرتضی کرمانی از پشت و از بین پاهای من به جمال‌شریف لگد زد و داور تا برگشت من را دید و به اشتباه اخراجم کرد، در صورتی که باید کرمانی اخطار می‌گرفت. جمال‌شریف خودش هم می‌دانست اشتباه کرده اما می‌خواستند تیم ما را ضعیف کنند و ما را یک‌سال محروم کردند. آن احکام ناعادلانه بود و یک‌سال از بهترین دوران ورزشی‌ام نابود شد.

منبع: ایلنا