کد خبر: ۱۰۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۸۲۵
در گفتگو با «تیک»،

فاضل میبدی: تهدیدهای حسینیان یاداور دوره ای از تاریخ است که به نام دین مخالفان را گچ گرفته و لای دیوار می گذاشتند

فاضل میبدی، استاد حوزه و دانشگاه از تندخویی در قبال وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی انتقاد کرد.
فاضل میبدی، استاد حوزه و دانشگاه از تندخویی در قبال وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی انتقاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل میبدی به خبرنگار پایگاه خبری «تیک» گفت: تهدید آقای حسینیان یاد آور دوره هایی از تاریخ است که مخالفان و دشمنانشان را به نام دین گچ می گرفتند و لای دیوار ها مدفون می کردند. این ها قرآن را زیر پا می گذارند چرا که خدا در قرآن به مسلمین فرموده  که حتی  با دشمنانتان هم به خوبی و نرمی سخن بگویید.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: از دوره مشروطه به بعد، هر زمان که قرار بود حرکتی به جهت منافع این ملت انجام شود عده ای با رجز خوانی سعی در مانع تراشی می کردند. این اقلیت در مجلس هم از این قائده مستثنی نیستند هر زمان مقتضی بود طرحی به جهت منافع ملی تصویب شود عده ای مقابل آن ایستاندگی می کردند .

وی تصریح کرد: خوشبختانه هوشمندی عده زیادی از نمایندگان سبب شد برجام با رأی بالای تصویب شد و حقیقتاً  این طرح در جهت منافع ملی است. اما عده ای که از بازندگان جریانات سیاسی خصوصا در انتخابات دوره قبل هستند به شدت نگرانند که دوباره درانتخابات پیش رو  متحمل شکست شوند لذا اقدام به مانع تراشی در طرح های دولت  می کنند و باید بدانند که  این گونه افراد هیچ گاه در نزد مردم جایگاهی نخواهند داشت .

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: برجام هم مورد تأیید رهبری بود و هم خواست اکثریت این ملت بود اما به جهت آنکه افتخار آن را دولتی به ارمغان آورده که مطلوب آنان نیست، جنجال آفرینی کردند که خوشبختانه با هوشیاری اکثریت نمایندگان رو به رو شدند.

وی در پایان گفت: رئیس جمهور محترم و وزیر امور خارجه با درایت توانستند موفقیت برجام را کسب کنند مجلس هم به خوبی آن را تصویب کرد امیدواریم که هر چه سریعتر این تحریم ها برداشته شود .