کد خبر: ۱۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۷۲

روحانی امشب با CNN گفت‌وگو می‌کند

رئیس‌ جمهور صبح امروز به وقت محلی در مراسم افتتاحیه نشست عمومی مجمع سازمان ملل متحد حضور یافته و بر اساس برنامه تعیین شده به عنوان هفتمین سخنران در این مراسم ایراد سخنران خواهد گفت.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که به‌منظور شرکت در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده، در دومین روز سفرش علاوه بر حضور و سخنرانی در مراسم افتتاحیه مجمع عمومی، ملاقات‌هایی با برخی سران شرکت‌کننده در این مجمع خواهد داشت.

روحانی صبح امروز به وقت محلی در مراسم افتتاحیه نشست عمومی مجمع سازمان ملل متحد حضور یافته و بر اساس برنامه تعیین شده، به عنوان هفتمین سخنران در این مراسم ایراد سخنرانی خواهد کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد قرار است با رؤسای جمهور فرانسه و اتریش و نخست وزیران پاکستان و فیجی و وزیر خارجه آلمان دیدار و درباره مسائل و موضوعات دو جانبه و بین‌المللی با آنان گفت‌وگو کند.

روحانی همچنین مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه CNN آمریکا داشته و پس از آن در هتل محل اقامت خود جلسه‌ای با شخصیت‌های برجسته و رهبران اسلامی آمریکا خواهد داشت.

به گزارش فارس،گفتنی است سخنرانی رئیس جمهوری کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل، امشب از شبکه اول سیما و شبکه خبر و شبکه‌های برون مرزی العالم، PRESS TV، هیسپان تی وی و جام جم به‌طور زنده پخش خواهد شد.