کد خبر: ۱۰۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۷۹

چرا گفتگوی رشیدپور با یار نزدیک احمدی‌نژاد پخش نشده؟/ «دید در شب» اطلاعیه رسمی صادر خواهد کرد

رشیدپور شب قبل از پخش «دید در شب »در کانل رسمی این برنامه در تلگرام با چند جمله نوید گفت و گویی جنجالی با جوانفکر به خصوص درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی، بقایی و مشایی را داد؛ گفت و گویی که تاکنون پخش نشده.

رشیدپور شب قبل از پخش «دید در شب »در کانل رسمی این برنامه در تلگرام با چند جمله نوید گفت و گویی جنجالی با جوانفکر به خصوص درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی، بقایی و مشایی را داد؛ گفت و گویی که تاکنون پخش نشده.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، رضا رشیدپور بعد از مدتی دوری از رسانه با برنامه تازه خود یعنی «دید در شب» پا به عرصه رسانه‌های دیداری و شنیداری گذاشت، اما نه از دریچه صدا و سیما بلکه از طریق اینترنت و تهیه برنامه‌ای که به صورت هفتگی از کانال رسمی خود در سایت آپارات پخش می‌شود.

بازگشت رشیدپور استقبال مخاطبان و اهالی هنر و رسانه را در پی داشت و او توانست با مصاحبه با علی کفاشیان و مصاحبه با چهر‌ه‌ای همچون «امیر تتلو» آغازی قابل توجه را برای خود رقم بزند و نوید برنامه‌ای چالشی را بدهد.

رشیدپور با دعوت از صادق خرازی، رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، پا در عرصه گفت‌وگو با اهالی سیاست گذاشت و با سوال‌های چالشی خود به استقبال خرازی رفت. بعد از خرازی نوبت اکبر عبدی بود تا در برنامه رشیدپور از هموطنان عرب خود به خاطر یک خاطره عذر خواهی کند و بعد هم شیلا خداداد بعد از ۵ سال رو به روی رشیدپور نشست و به سوال‌ها او پاسخ داد.

بعد از تمام این‌ها رضا رشیدپور بار دیگر سراغ یک سیاستمدار دیگر رفت و با یادداشتی در اینستگرام خود گفت که مهمان آینده او از نزدیک‌ترین دوستان محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور سابق، است. رشیدپور در اینستاگرام خود نوشت:«یا دکتر احمدی نژاد مهمان دید در شب خواهد شد؟در هفتمین برنامه ی دید در شب ; یکی از نزدیک ترین یاران دکتر محمود احمدی نژاد روبه روی من نشست و گفتگویی بسیار شفاف و جذاب شکل گرفت . .
اجرای برنامه های سیاسی بسیار پر حرارت و البته بی اندازه دشوار است . چون من خودم را متعهد به رعایت قوانین کشور و خطوط مشخص قرمز می دانم و حفظ چالش و صراحت ; هم زمان با دقت کامل به رعایت چارچوب های قانونی و عرفی , تلاش فزاینده ای می طلبد . .
به شما اطمینان می دهم که در مقابل اعتماد و اعتنایی که به برنامه ی ما فرموده اید تمام توانم را به کار ببندم تا استاندارد گفتگوی سخت در برنامه حفظ شود و نوید می دهم که گفتگو با یار دیرین رییس جمهور سابق بی اندازه تماشایی و روشن گر است.

35711_494

پ . ن : این دوست صمیمی رییس جمهور نهم و دهم در مقابل دوربین قول دادند که آقای دکتر احمدی نژاد مهمان برنامه ی من بشوند و به پرسشهای شفاف و سخت پاسخ بگویند . کتمان نمی کنم که به شدت علاقه مند به گفتگو با ایشان هستم .»

او شب قبل از پخش برنامه در کانل رسمی این برنامه در تلگرام با چند جمله نوید گفت و گویی جنجال با جوانفکر به خصوص درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی، بقایی و مشایی را داد؛ گفت و گویی که تاکنون پخش نشده.
رشیدپور چهارشنبه درباره این گفت و گو در کانال تلگرام دید در شب نوشت:«جوانفکر ، آیت الله هاشمی رفسنجانی را به تهذیب نفس و رعایت اخلاق فراخواند

علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی و رسانه ای محمود احمدی نژاد مهمان هفتمین برنامه دید در شب با اجرا رضا رشیدپور بود که در آن از برخی جنجالی ترین اتفاقات منسوب به دولت های نهم و دهم رمزگشایی کرد.

وی با تشریح پشت پرده یکشنبه معروف مجلس برخی از رموز عزل ناگهانی وزیر خارجه وقت را تشریح و بر موفقیت های بزرگ احمدی نژاد در اداره کشور تاکید کرد .

جوانفکر ضمن غیرقانونی خواندن بازداشت بقایی جرایم منتسب به محمدرضا رحیمی را نامربوط به دولت دهم قلمداد و پاکدستی دولتمردان سابق را امری بدیهی دانست.

جوانفکر در بخش هایی از این گفتگو به پرسش های شفاف رشیدپور در خصوص دوران مدیریت موسسه مطبوعاتی ایران، کاندیداتوری رحیم مشایی ، ابهامات وقایع ۸۸ و .. پاسخ می دهد.

مشروح این گفتگو را ساعت۲۲ پنجشنبه شب از تارنمای آپارات تماشا کنید.»

مخاطبان در انتظار این بودند که  ساعت ۲۲ پنجشنبه شب گفت‌وگوی جنجالی با جوانفکر را به نظاره بنشینند انتظاری که تاکنون محقق نشده. برخلاف هفته‌های گذشته که رشیدپور هر گونه تاخیر در پخش برنامه را اطلاع می‎‌داد( مانند یک روز تاخیر در پخش به مناسبت فاجعه منا) این بار بدون اینکه خبری درباره تاخیر در پخش برنامه داده شود دید در شب پخش نشد تا گمان زنی‌هایی درباره مشکلات خط قرمزی این گفت‌وگو به ذهن برسد و اینکه جوانفکر حرف‌هایی زده که عبور از خط قرمزها رد شده.
حال باید صبر کرد و دید آیا دید در شب با حضور جوانفکر امروز یا فردا پخش می‌شود و دلایل تاخیر فنی بوده یا این گفت و گو به آرشیو رشیدپور می‌رود و فعلا پخش نمی شود؟

در تازه ترین واکنش عوامل دید در شب در تازه‌ترین واکنش خود نسبت به تاخیر در پخش گفت و گو با جوانفکر در تلگرام این برنامه نوشتند:«عوامل برنامه دید در شب ضمن عذرخواهی از مخاطبان صبور خود اعلام میدارد  تا ساعت آینده اطلاعیه ای رسمی درباره برنامه علی اکبر جوانفکر و تاخیر در پخش آن منتشر خواهد کرد.»