کد خبر: ۱۰۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۴۲
هم زمان با فرا رسيدن اربعين سالار شهدا

ايساكو آماده خدمت رساني به زايران كربلاي حسيني شد

 طرح خدمت رساني به زايران عتبات شريف عاليات در نمايندگي‌هاي منتخب مجاز ايران خودرو در استان‌هاي ايلام و خوزستان كليد خورد.    
شبكه خدمات پس از فروش شركت ايساكو اعلام كرد، به منظور آسايش خاطر راهيان كربلاي معلا، تعدادي از نمايندگي‌هاي دفاتر منطقه‌اي همدان و اهواز كه در مجاورت شهرهاي مرزي از جمله مهران، چذابه و شلمچه قرار دارند، از سه‌شنبه دهم تا شنبه چهاردهم آذر ماه به صورت كشيك، آماده خدمت‌رساني شدند.

31 نمايندگي مجاز ايران‌خودرو با در اختيار داشتن تجهيزات، قطعات و لوازم يدكي مورد نياز، كاروان اربعين حسيني را همراهي خواهند كرد و با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، نهايت تلاش خود را خواهند كرد كه زايران در اسرع وقت به سفر معنوي خود ادامه دهند.

گفتني است اين شركت از نيمه دوم سال جاري، با رويكردي متفاوت و در مسير تسهيل فرآيندهاي منتج به مشتري‌نوازي، اقدام به تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي، از جمله خدمات پس از فروش، تامين و بازرگاني كرده و برنامه‌ريزي براي طرح‌هاي جديد و جذاب براي مشتريان از برنامه‌هاي اين كارگروه‌ها است.

شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، هر سال طرح‌هايي چون طرح هواي پاك، بازديد موتور رايگان، طرح بازديد زمستاني، بازديدهاي قبل از سفر و خدمت‌رساني‌هاي ويژه در ايام خاص سال را در برنامه‌هاي خود داشته است.