کد خبر: ۱۱۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۲۶

یکی از ۴ مظنون تعرض به دختر جوان بازداشت شد


یکی از مظنونان تعرض گروهی ۴ پسر به دختر جوان امروز در مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت.
خبرگزاری فارس: یکی از ۴ مظنون تعرض به دختر جوان بازداشت شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، دهمین‌ روز آبان ماه سال جاری دختری در شعبه دوم دادسرای امور جنایی استان تهران، از چهار پسر جوان به جرم تعرض و تجاوز به عنف شکایت کرده بود که یکی از مظنونان بازداشت و امروز در مقابل بازپرس بستان‌زاده قرار گرفت.

دختر جوان در این جلسه بازپرسی گفت: من و مظنون به اسم فرشاد 2 هفته قبل از آن واقعه هولناک به دلایل کاری با هم در ارتباط بودیم تا اینکه در روز مذکور با وی در چهارراه یافت آباد قرار گذاشتیم.

وی ادامه داد: زمانی‌که سر قرار رفتم او و دوستش مرا به داخل اتومبیل کشیدند و با تهدید قمه،‌ به کارگاهی در منطقه چاردانگه اسلامشهر بردند که در آنجا نیز دو نفر حضور داشتند و پس از تجاوز چهار نفره مرا دوباره سوار ماشین کردند و به چهارراه یافت‌آباد بازگرداندند و من در آنجا با مراجعه به کلانتری از آنها شکایت کردم.

در سوی دیگر پرونده، پسر جوان منکر هرگونه ارتباطی با تعرض و تجاوز به دختر شد و 3 نفر دیگر را عامل تجاوز به دختر دانست و در اثبات ادعای خود عنوان کرد روز حادثه، اصلا در تهران حضور نداشته است و برای وصول چک یکی از مشتریان پدرش، به همدان رفته بود.

وی ادامه داد: آن سه نفر دوست‌های من بودند و به دلیل اعتماد بی جای من، کلید کارگاه را داشتند و متاسفانه آنها با فریب دادن این دختر او را به کارگاه برده اند، اما این دختر مرا واسطه‌ای برای دستگیری آن‌ها قرار داده است بنابراین از من شکایت کرده است.

بازپرس پرونده نیز در خاتمه جلسه رسیدگی، دستور بازرسی بیشتر از متهم و دستگیری 3 نفر دیگر را برای اداره دهم آگاهی صادر کرد.