کد خبر: ۱۱۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۹

مولاوردی: در 2 سال اخیر شاهد توفیقات زیادی در عرصه ورزش بانوان بوده‌ایم


تقدیر از زهرا نعمتی توسط معاون رئیس‌جمهور


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در دو سال اخیر خوشبختانه شاهد کسب موفقیت‌ها و مدال‌های خوشرنگی در ورزش کشور و به ویژه از سوی زنان بوده‌ایم.
خبرگزاری فارس: مولاوردی: در 2 سال اخیر شاهد توفیقات زیادی در عرصه ورزش بانوان بوده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم تقدیر از زهرا نعمتی بانوی المپیکی و پارالمپیکی کشورمان توسط از شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ظهر امروز یکشنبه با حضور معاون امور ورزش بانوان برگزار شد.

وی با بیان این که بارها زهرا نعمتی را از نزدیک دیده ام و با توجه به افتخارآفرینی هایی که داشته همواره منتظر فرصتی برای این دیدار بوده ام، گفت: برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی به هر شکلی و توسط هر کسی مایه افتخار است به ویژه اگر توسط زنان و دختران سرزمینمان باشد به صورت مضاعف موجبات افتخار و شعف و شادی را فراهم می‌کند.

مولاوردی با تاکید به این نکته که بخشی از این افتخارآفرینی ها به همت، عزم و اراده جدی این عزیزان باز می گردد، افزود: بخشی دیگر از این افتخارات به زمینه سازی‌ها و تهیه شرایط و مقدمات متولیان و مسئولان و الزاماتی که باید فراهم شود باز می‌گردد که باید شرایط بهتری را برای ورزشکاران فراهم کنند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در ادامه با قدردانی از وزیر ورزش و جوانان و شهریان معاون امور ورزش بانوان وی که مسئولیت پیگیری و هماهنگی بانوان ورزشکار را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر به وضوح شاهد تغییرات و تحولات در کسب مدال‌های قهرمانی بودیم که امیدوارم در کنار این موفقیت ها، گام های اساسی در توسعه ورزش همگانی برداریم.

وی با بیان اینکه رییس جمهوری نسبت به رفع تبعیض در حوزه ورزش زنان تاکید ویژه دارد، اظهار داشت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب جای کار بسیاری داریم و باید جایگاه مناسبی را برای این مهم در نظر بگیریم. با توجه به تاثیر ورزش بر سلامت به معنای عام یعنی سلامت جسمانی و روانی امیدواریم این جایگاه را در برنامه ششم توسعه در نظر بگیریم.

مولاوردی افزود: به این وسیله می‌توانیم به اهداف بلند مدت خود در عرصه بین الملل دست یابیم که این مهم واقعیت های زن مسلمان ایرانی را به جهان نشان می‌دهد و جایگاه آن را اصلاح می‌کند؛ ضمن این که در داخل کشور به واسطه معرفی الگو و هویت خاص الهام بخش دختران ما است.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده اظهار داشت: خوشبختانه زنان ما با پوشش کامل اسلامی توانسته اند در عرصه های مختلف بدرخشند و چهره منفی که نسبت به زنان ایرانی در غرب وجود داشت اصلاح کنند و از این منظر زنان ایران الگوی مناسبی برای زنان کشورهایی اسلامی در جهان هستند.

وی با قدردانی از تلاش‌های زهرا نعمتی در کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک 2016 ریو و همچنین تلاش مسئولان فدراسیون، گفت: برای هر گونه همکاری با وزارت ورزش و جوانان اعلام امادگی می‌کنیم.