کد خبر: ۱۱۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۸

شهادت 10 عضو یک خانواده یمنی در حمله پهپاد عربستانی/ورود دومین گروه نیروهای بحرینی به عدن



همزمان با شهادت 10 یمنی در حمله یک پهپاد عربستانی به استان الجوف، ارتش و کمیته‌های مردمی حمله موشکی را به نجران عربستان انجام دادند که منجر به انهدام یک تانک شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، منابع محلی در استان الجوف عربستان اعلام کردند که یک پهپاد ائتلاف متجاوز عربی حمله‌ای را به شرق منطقه "جبل الوذ" در این استان انجام داد که به کشته شدن 10 عضو یک خانواده و سوختن دو خودرو انجامید.

ائتلاف متجاوز عربی از چند ماه پیش حملات خود را به یمن آغاز کرده است و در جریان این حملات هزاران یمنی کشته شده‌اند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز که همواره در برابر حملات متجاوزانه ائتلاف مقاومت کرده‌اند مانع پیشروی نیروهای متجاوز به سمت منطقه الوازعیه در استان تعز شدند. عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی به کشته شدن تعداد زیادی از متجاوزان و منهدم شدن تجهیزات آن‌ها انجامید.

به گفته منابع نظامی یمنی، ارتش و کمیته‌های مردمی حمله موشکی را به شهر نجران عربستان انجام دادند که به منهدم شدن یک تانک از نوع "آبرامز" و کشته شدن تمامی افراد در داخل آن شد.

آن‌ها همچنین پایگاه الشبکه در جنوب عربستان را هدف حملات موشکی خود قرار دادند که در جریان آن تجهیزات نظامی سعودی به آتش کشیده شد.

همچنین خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که نیروهای نظامی جدید بحرین روز دوشنبه وارد شهر عدن در جنوب یمن شدند در حالیکه این دومین گروه نظامی این کشور طی یک هفته است که وارد این کشور شده است.

یک منبع امنیتی اعلام کرد، 18 نوامبر حدود 200 تا 300 سرباز به استان عدن وارد شدند تا به ائتلاف متجاوز عربی بپوندند. عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن نیز یک هفته است که در عدن به سر می‌برد.

این در حالی است که کابینه عربستان از بازگشت دولت مستعفی یمن به عدن و نظارت بر عملیات مزدورانش در تعز استقبال کرد.