کد خبر: ۱۱۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۰

منظور کفاشیان از «تازه‌وارد» من نبودم/ تهدید کی‌روش جدی نیست

منظور کفاشیان از «تازه‌وارد» من نبودم/ تهدید کی‌روش جدی نیست
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تهدید سرمربی تیم ملی برای برنگشتن به ایران جدی نیست، گفت: منظور علی کفاشیان از «تازه وارد» در هیات رئیسه من نبودم.

شهرام دبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره صحبت‌های علی کفاشیان درباره انتشار رقم قرارداد محمد خاکپور مبنی بر اینکه «برخی اعضای هیأت رئیسه تازه وارد هستند و تمام مسائل جلسات را به بیرون درز می‌دهند»، اظهار کرد: من اصلا درباره قرارداد خاکپور هیچ کجا صحبت نکردم. حتی وقتی از من در این باره سئوال شد، گفتم که موضوع قرارداد مربیان تیم امید محرمانه است. قاعدتا منظور کفاشیان من نبوده‌ام.

وی افزود: هرچند کفاشیان خودش مصاحبه کرده و گفته بود که قراردادها سری و محرمانه نیست.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مرخصی ۵۰ روزه سرمربی تیم ملی و اینکه کارلوس کی‌روش تهدید کرده در صورت حل نشدن مشکلات تا فروردین‌ماه به ایران بازنخواهد گشت، تاکید کرد: از نظر من تهدید کی‌روش جدی نیست. او یک مربی حرفه‌ای است و با موضوعات کوچک قهر نمی‌کند! به هر حال سرمربی تیم ملی منافع خودش را هم در نظر می‌گیرد.

دبیری همچنین درباره اینکه روابط عمومی فدراسیون فوتبال خبر تصویب طرح حضور یکی از اعضای هیات رئیسه به عنوان رئیس کمیته فوتسال را تکذیب کرده بود، گفت: طرح اولیه ما این بود که در مجمع فدراسیون فوتبال، از طرف باشگاه‌های فوتسال و فوتبال ساحلی یک نفر به عنوان رئیس کمیته فوتسال انتخاب شود ولی با این طرح مخالفت شد چون ممکن بود نفرات زیادی ثبت نام کنند و در رای گیری مشکل ایجاد شود.

وی ادامه داد: خود کفاشیان در جلسه هیات رئیسه پیشنهاد داد که یکی از اعضای هیات رئیسه که در انتخابات بعدی فدراسیون انتخاب می‌شود، رئیس کمیته فوتسال شود. قرار شد این پیشنهاد در جلسه مجمع اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال که حدودا یک ماه دیگر برگزار می‌شود، مطرح و تصویب شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: من با روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم صحبت کردم. تصور آنها این بود که قرار است رئیس کمیته فوتسال از همین حالا کنار گذاشته شود که گفتم چنین چیزی نیست و قرار است در مجمع انتخابی فدراسیون فوتبال، چنین چیزی تصویب شود.