کد خبر: ۱۱۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۵۷

سردار جزایری: روسیه در مقابله با ساقط شدن هواپیمایش موضع فعال خود را ترک نخواهد کرد


 معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب که وضعیت ناتو و ارتجاع منطقه کاملا متزلزل است، گفت:‌ روسیه در مقابله با ساقط شدن هواپیمایش موضع فعال خود را ترک نخواهد کرد.

سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات و رخدادهای اخیر میدانی در عرصه‌ی جنگ تروریستی داعش و تکفیری‌ها علیه دولت و ملت سوریه و پرده افتادن از سیاست‌های دوگانه غربی‌ها برای مبارزه با تروریسم اظهار داشت: ائتلاف دروغین جناح امریکا علیه داعش، هر روز که می‌گذرد رنگ می‌بازد و علت آن است که آمریکا و ارتجاع منطقه به‌خصوص عربستان و ترکیه تمام تلاش خود را در جهت تقویت تروریست‌ها در منطقه بکار می‌برند.

وی افزود: در شرایط امروز وضعیت ناتو و ارتجاع منطقه کاملاً متزلزل و در بهم ریختگی و سرگردانی بسر می‌برد که اوج این عدم تعادل در اقدامات ضد بشری تروریستی به‌ وضوح مشاهده می‌شود.

سردار جزایری با اشاره به پیروزی‌های راهبردی اخیر دولت و ملت سوریه در مصاف با تروریست‌های تکفیری و آزادسازی بخش قابل توجهی از مناطق اشغالی تصریح کرد: سوریه هرگز در برابر فشار آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع زانو نخواهد زد و اکنون وضعیت تروریست‌ها و جنگ طلبان بگونه‌ایست که سنگینی معادله قدرت بنفع دولت و مردم این کشور در جریان است و این مسأله تا محو تروریسم ادامه خواهد داشت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ساقط شدن هواپیمای روسی توسط ترکیه و مواضع روزهای گذشته دو کشور در قبال این ماجرا گفت: روسیه از آسیب پذیری‌های امریکا و همراهانش در سوریه آگاه است و در مقابله با ساقط شدن هواپیمایش موضع فعال خود را ترک نخواهد کرد.

سردار جزایری همچنین با اشاره به حادثه تروریستی پاریس و آنچه این روزها در بلژیک می‌گذرد تأکید کرد: تا وضع بدتر از این نشده دولت‌های اروپایی کمک کننده به تروریست‌ها پای خود را از این منجلاب بیرون بکشند.