کد خبر: ۱۱۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۳

استاندارتهران: دستگاه های اجرایی زیرساخت های لازم برای انتخابات رافراهم کنند

-استاندار تهران با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات آتی گفت: دستگاه های اجرایی استان باید در کوتاه ترین زمان، زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه را فراهم کنند.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران سیدحسین هاشمی افزود: دستگاه های اجرایی و برگزارکننده انتخابات باید تمامی مشکلات مجموعه خود را که احتمال تاثیرگذاری در فرآیند اجرای انتخابات را دارد به همراه پیشنهادات و راهکارهای جایگزین به صورت مکتوب به استانداری تهران اعلام کنند.
وی تصریح کرد: دستگاه های مرتبط در حوزه ارتباطات و مخابرات موظفند در کوتاه ترین زمان با بررسی کارشناسی مناطق مختلف سطح استان تهران نسبت به پایش و شناسایی نقاط دارای اختلال سیستم های مخابراتی اقدام کنند.
استاندار تهران تاکید کرد: این دستگاه ها باید هرچه زودتر برای رفع کامل این مشکلات با کمک دستگاه ها و شرکت های مرتبط و هماهنگی با استانداری تهران اقدام کنند.
هاشمی به ضرورت معرفی نمایندگان دستگاه های اجرایی دخیل در انتخابات به ستاد انتخابات استان تهران اشاره و افزود: این نمایندگان که دارای اختیارات کافی هستند در نبود مدیران دستگاه های اجرایی و در شرایط حساس، تصمیم گیری های لازم را اتخاذ خواهند کرد.
امیر شجاعان، نماینده وزارت کشور نیز در این نشست با تبیین نحوه برگزاری انتخابات در هر دو صورت رایانه ای و دستی تاکید کرد: هیچ اتفاقی در روند پیش بینی شده نمی تواند رای گیری از مردم را متوقف کند و برای تمام مشکلات احتمالی، برنامه های جایگزین دیده شده که تمام این مراحل امتحان خود را نزد کارشناسان این حوزه پس داده اند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
دوازدهمین نشست ستاد انتخابات استان تهران به ریاست سیدحسین هاشمی استاندار تهران و با حضور روسای ستاد انتخابات استان و کمیته های عضو و نیز مدیران شرکت های فنی و مخابراتی شامل شرکت همراه اول، شرکت ارتباطات سیار، شرکت مخابرات استان تهران، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد.