کد خبر: ۱۱۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۵۷

کواکبیان: اصلاح طلبان به دنبال جذب حداکثری مردم در انتخابات هستند



دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: گروه اصلاحات با همدلی اعضا و رویکرد مجلس با برنامه به دنبال جذب حداکثری مردم در انتخابات است.


به گزارش ایرنا مصطفی کواکبیان شامگاه پنجشنبه در آئین افتتاح دفتر حزب مردم سالاری در جیرفت افزود: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم زیرا تجربه نشان داده هرچه میزان مشارکت مردم بیشتر باشد به نفع اصلاح طلبان است.
وی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات علاوه بر حفظ وحدت ملی، ضریب امنیت ملی کشور را نیز افزایش می دهد.
دبیرکل حزب مردم سالاری بیان کرد: مجلس فعلی باید خانه تکانی شود و نمایندگانی متخصص و دلسوز جایگزین شوند.
وی گفت: فساد مالی را باید ریشه کن کرد لذا مجلس باید در این زمینه تلاش کند.
کواکبیان اظهار کرد: اگر آن گونه که برخی نمایندگان در زمینه برنامه فیتیله حساسیت داشتند، روی مسائل مالی هم حساسیت داشتند بابک زنجانی وجود نداشت.
وی گفت: دولت بر اساس برنامه مجلس حرکت کرده لذا مجلس کارآمد می تواند یک دولت کارآمد درست کند.
دبیرکل حزب مردم سالاری افزود: زمانی که اعلام می کنیم جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی یعنی انتخابات لذا این مقوله یعنی رقابت و رقابت به معنای فعالیت حزب است.
وی با اشاره به محاسن انتخابات حزبی و استانی در جامعه اظهار کرد: وقتی نماینده ای در حوزه انتخاباتی ادعای اصلاح طلبی کرده و در مجلس 180 درجه راهنمای راست می زند، باید حزب بر آن نظارت کند تا از این مسائل پیش نیاید.
کواکبیان ادامه داد: حزب مردم سالاری در تمامی استان های کشور دفتر مستقل دارد و در 230 شهرستان احکام دبیران این حزب صادر شده است.
وی با اشاره این که دفاتر این حزب خودگردان هستند گفت: حزب مردم سالاری در 127 شهرستان دفتر مستقل دارد و در استان کرمان نیز هشت دفتر مستقل داریم.
وی همچنین با ابراز تاسف از وجود مناطق محروم در جنوب کرمان افزود: امیدواریم در فضای دولت تدبیر و امید تحولی در مجلس آینده صورت گیرد تا شاهد تحول در این منطقه باشیم.
دبیرکل حزب مردم سالاری خاطرنشان کرد: گروه اصلاحات این نظام را از آن خود می داند و ما برای پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه کردیم.
وی گفت: منظور از اصلاحات، اصلاح نابسامانی هاست تا نظام حفظ شود و مردم راضی بمانند.
کواکبیان با بیان این مطلب که اصلاحات از پایین به بالا نگاه می کند تصریح کرد: خواسته های مردم برای ما مهم بوده لذا در چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده و خط قرمزها را رعایت می کنیم.
دبیرکل حزب مردم سالاری در دو روز گذشته در جمع اصلاح طلبان شهرستان های رفسنجان و زرند نیز سخنرانی کرده بود.