کد خبر: ۱۱۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۰

موسوی لاری: جامعه به این باور رسیده که اصولگراهای تندرو مشکل ایجاد کرده اند


 حجت الاسلام سیدعبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور در دولت اصلاحات گفت: امروز جامعه به این باور رسیده که اصولگراهای تندرو بویژه در دوران هشت سال حاکمیت دولت قبل مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کرده اند.


موسوی لاری روز جمعه در نشستی خبری در گرگان افزود: اصولگراهای معتدل و عاقل برای این که خود را از بدنه تندروها جدا کنند باید مواضع خود را نسبت به تندروها و مشکلاتی که برای کشور ایجاد کرده اند به صورت شفاف روشن و بیان کنند و اساسا تفکر غالب جامعه با تندروهای اصولگرا موافق نیست.
وی همچنین خطاب به اصلاح طلبان گفت: تجربه انتخابات 92 پلی برای انتخابات مجلس آینده است زیرا اگر برای پیروزی در انتخابات یک صدا و متحد باشیم، پیروز خواهیم شد.
موسوی لاری با تصریح بر اینکه بحث وفاق و اجماع باید راهبرد مبنایی و اصولی جریان اصلاح طلب باشد، خاطرنشان کرد: در مساله بررسی تایید صلاحیت ها انتظار داریم بدون توجه به جناح بندی و حزب بندی قانون لحاظ شود.
وی که به سوالات نیز پاسخ می گفت در خصوص حزب کارگزاران گفت: این حزب زیر مجموعه شورای راهبردی اصلاح طلبان است و مصوبات شورا را اجرایی می کند و شخص مرعشی (دبیرکل) نیز نقش مهم و سازنده ای در اجماع همفکران دارد و اگر مطلبی از قول قوچانی و یا کرباسچی بیان می شود، صرفا دیدگاه شخصی ایشان است و ربطی به کارگزاران ندارد.
وی یادآور شد: با اصولگراها لیست مشترک نمی دهیم و اگر جایی قرار باشد که فردی اصلاح طلب نداشته باشیم، بدون شک از میان اصولگرای تندرو و معتدل، بر روی گزینه معتدل به تفاهم خواهیم رسید.
وی تصریح کرد: با فضای کنونی کشور می توان به معنای واقعی وارد عرصه انتخابات رقابتی سالم شد و هدف اصلی همه گروه ها و جناح ها نیز برگزاری انتخابات خوب و رقابتی است تا مردم احساس کنند رای شان دیده می شود.