کد خبر: ۱۱۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۱

نظر وزیر بهداشت دولت اصلاحات در مورد جناحی کردن نفوذ/ می‌خواهند رقیب را از میدان خارج کنند


پزشکیان می‌گوید: ما اگرتوان حل مشکلات در جامعه را داریم باید برنامه‌ها نظرات و واقعیات خودمان را بیان کنیم و از عملکرد خودمان دفاع کنیم نه اینکه از تخطه ،خراب کردن و کوبیدن افراد به نفع خود استفاده کنیم
مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی درباره سخنان عده‌ای از سیاسیون مبنی بر احتمال ورود برخی نفوذی‌ها در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت:این حرفی که عده ای از آن تحت عنوان نفوذی استفاده می کنند و یا حرف‌های دیگری که می‌زنند برای این است که رقیب را از میدان خارج کنند و این ترفند و شگرد آنان برای عدم موفقیت رقیب است.
وی اظهار داشت: ما اگرتوان حل مشکلات در جامعه را داریم باید برنامه‌ها نظرات و واقعیات خودمان را بیان کنیم و از عملکرد خودمان دفاع کنیم نه اینکه از تخطه ،خراب کردن و کوبیدن افراد به نفع خود استفاده کنیم .
پزشکیان تصریح کرد: مردم به دلیل عملکرد بد این افراد در سال‌های گذشته اقبالی به آنها ندارند لذا این افراد سعی می‌کنند جریان‌های دیگر را تخریب و تخطه کنند. مسئله‌ای که مشخص است این معناست که مردم دیگر به این افراد اقبالی ندارند و به آنها رای نمی‌دهند.
نماینده مردم تبریز در خانه ملت بیان کرد:با تخریب دیگران مشکلات حل نمی شود و اینکه فکر کنیم اگر رقیب را حذف کنیم و در میدان نباشد ما رای نمی آوریم درست نیست .
این نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه آقایان از این می‌ترسند که اگر رقیب در میدان باشد آنها رای نیاورند گفت:کسی که بین حرف و عملش فرق نباشد و به مردم وعده های غیر واقعی و دروغ نگوید در میدان هست و هر کسی که دروغ بگوید و عمل به وعده هایش نداشته باشد با تخطه کردن دیگران نمی‌تواند در میدان بماند و به جای اینکه به دیگران گیر بدهد باید خودش را اصلاح کند .
وزیر بهداشت در دولت اصلاحات گفت: اگر ما کار رادرست انجام دهیم قطعا به همین سادگی افراد نفوذ پیدا نمی کنند و اگر کار را غلط انجام دهیم آنوقت سیستم پراز نفوذی می‌شود و نمی توان کار را به درستی در کشور انجام داد.