کد خبر: ۱۱۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۷

سهم‌خواهی برخی طیف‌های اصولگرا سرعت ائتلاف را کاهش داده است

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: دیدار آیت‌الله یزدی، موحدی کرمانی و مصباح یزدی در کاهش شکاف طیف‌های اصولگرا و ایجاد همگرایی در این جریان سیاسی موثر است.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: درک شرایط سیاسی کشور و لزوم همگرایی اصولگرایان برای پیروزی در رقابت‌های انتخاباتی اسفندماه بزرگان اصولگرا را بر دیدار و گفت‌وگو و نزدیک دیدگاه‌ها به یکدیگر ترغیب کرده است.

به باور نماینده مردم سبزوار در مجلس، نزدیکی دیدگاه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه روحانیت مبارز و رهبر معنوی جبهه پایداری می‌تواند در کم شدن شکاف جریان اصولگرا و چگونگی همگرایی نیروهای اصولگرا کمک کننده است.

وی در عین حال با تایید سهم‌خواهی برخی طیف‌های اصولگرا و تاثیر آن در کند شدن سرعت همگرایی در جریان اصولگرا، گفت: اگر سهم‌خواهی برخی طیف‌های منفرد جریان اصولگرا از بین برود، ائتلاف و همگرایی در جریان اصولگرا سرعت می‌گیرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: نشست‌های بزرگان اصولگرا امید به همگرایی در جریان اصولگرا را تقویت کرده است.

منبع ایسنا