کد خبر: ۱۱۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۵

آغاز ثبت نام طرح ترافیک سال ۹۵ از دی ماه



معاون شهردار تهران از آغاز ثبت نام آرم سالانه ورود به محدوده طرح ترافیک سال ۹۵ در اوایل دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه تغییراتی در ساختار طرح ترافیک سال ۹۵ به شورای شهر تهران و شورای عالی ترافیک پیشنهاد شده است، گفت: چنانچه تا پایان آذرماه تغییرات مورد نظر به تصویب دو شورای مذکور رسید، سال ۹۵ مجوزهای ظرح ترافیک با تغییرات وساز و کار جدید ارایه می شود .

وی تصریح کرد: چنانچه تا پایان اذر ماه پیشنهادات شهرداری به تصویب نرسد، طرح ترافیک سال ۹۵ هم مانند سال گذشته و با ساز و کار قبلی ارائه خواهد شد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه ثبت نام طرح ترافیک سال ۹۵ در دی ماه آغاز می شود، گفت: متقاضیان پس از اعلام تاریخ ثبت نام فرصت دارند با مراجعه به سایت اینترنتی www.tehran.ir نسبت به ثبت نام در این سامانه برای دریافت طرح سالانه ترافیک اقدام کنند.

 معاون شهردار تهران در ادامه تصریح کرد: لایحه افزایش نرخ کرایه حمل ونقل عمومی اعم از مترو، تاکسی و اتوبوس و نیز لایحه بلیت الکترونیک طی هفته آینده و تا پایان آذر ماه به شورای اسلامی شهر تهران ارائه می شود.

وی تاکید کرد: در لایحه پیشنهادی شهرداری تهران برای افزایش نرخ حمل ونقل عمومی میزان تورم سالانه و تاثیر افزایش نرخ سوخت برآورد شده که به شورای اسلامی تقدیم می شود.

تشکری هاشمی افزود: در لایحه پیشنهادی تلاش شده با رعایت کمترین فشار اقتصادی بر شهروندان و از سوی دیگر با درنظر گرفتن وضعیت معیشتی رانندگان حمل ونقل عمومی، افزایش نرخی قابل قبول را در سال ۹۵ داشته باشیم.