کد خبر: ۱۱۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۹

منصوریان: امیدوارم مقابل پرسپولیس کلمه بدشانسی از ذهن‌ بازیکنانم بیرون برود


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: امیدوارم در دیدار مقابل پرسپولیس بازیکنان نفت تهران کلمه بدشانسی را از ذهنشان بیرون بیاورند.
 علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت:  با پرسپولیسی بازی داریم که یکی از دو قطب فوتبال ماست. نه به خاطر عملکردش درلیگ بلکه به خاطر ۳۰ و ۴۰ سال گذشته. پیشکسوتان آنها بسیار قابل احترام هستند و از سوی دیگر برانکو به فوتبال ملی ما خیلی کمک کرده است.

وی افزود: پرسپولیس خوب بازی می‌کند و خط حمله خوبی دارد و در کل پرسپولیس امسال را خوب دیدم و جدا از همه مباحث که هواداران این تیم بحث داوری را مطرح می‌کنند، فکر می‌کنم پرسپولیس ستاره‌های زیادی ندارد اما زیاد تولید ستاره می‌کند.

منصوریان تاکید کرد: ما سعی کردیم نحوه بازی پرسپولیس را آنالیز کنیم و بعد از مسابقه نفس‌گیر با استقلال امیدوار هستم بازیکنانم کلمه بدشانسی را از ذهن‌شان بیرون بیاورند. ما چند مصدوم داریم که با هماهنگی تیم پزشکی و به خصوص تیم پزشکی باشگاه استقلال آقایان نوروزی و خانم محمدی ان‌شاءالله فردا در بازی خواهیم داشت. ان‌شالله روز ۲۶ آذر علیرضا عزت‌کرامت را داریم و اول ماه بعدهم سانتوز را خواهیم داشت. ایمان مبعلی هم یکی از بازیکنان خوب ماست که افسوس می‌خورم که این بازیکن در ۶-۷ سال ابتدایی فوتبالش نتوانست به فوتبال ما کمک کند.

منصوریان در ادامه تاکید کرد: وقتی یک بازیکن بزرگ که همیشه ضربات ایستگاهی‌اش را می‌زند خودش به مربی می‌گوید تمایلی به زدن ضربه پنالتی ندارد باید روی این موضوع فکر کرد. فرانکو باره‌سی و روبرتو باجو بازیکنانی بودند که پنالتی‌های خود را خراب کردند. تمام بازیکنان بزرگ دنیا هم پنالتی خراب می‌کنند و مبعلی هم قرار بود پنالتی هشتم را بزند.

منصوریان در خصوص انتقادات برنامه ۲۰:۳۰ از نحوه گفتار وی پس از بازی با استقلال گفت: برنامه را دیدم و فکر می‌کنم مجری آن علی رضوانی بود. البته تمام صحبت‌های من در این برنامه پیرامون بیرانوند پخش نشد. من گفتم که منافع ملی را در مورد بیرانوند در نظر می‌گیرم و در تماسی که با گروه فنی تیم ملی گرفتم به آنها تاکید کردم اگر بیرانوند می تواند به تیم کمک کند او را به تیم ملی دعوت کنید. ما منافع باشگاه را به منافع ملی ارجحیت نمی‌دهیم و این لیاقت را داشته‌ام که سال‌ها به فوتبال ملی این مملکت کمک کنم. از این پس هم سعی می‌کنم انعطافم را در تمرینات نشان دهم.
منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا ایمان مبعلی را به استقلال می‌دهید یا خیر؟ گفت: بهترین تصمیم را باشگاه می‌گیرد ولی برای مبعلی اصلا درخواستی نداشتیم. باشگاه نفت متولی همه ماست و فکر نمی‌کنم مبعلی از جمع ما جدا شود چون با هر بازیکنی که کار می‌کنم فضای مربی را خارج می‌کنم و حالت را به سمت برادری می‌برم. ضمن آنکه مبعلی تا دو سه سال دیگر خودش به جرگه مربیان خواهد پیوست.
منبع: فارس