کد خبر: ۱۱۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۲۹

وکیل بانک مسکن: از نظر ما بانک مسکن هیچ بدهی به متهم ندارد



وکیل بانک مسکن گفت: وکیل مدافع متهم عنوان کرده که بانک مسکن 67 میلیارد تومان به زنجانی بدهکار است، درحالی که من بارها به شکل شفاهی و کتبی عنوان کرده‌ام که بنا به تقاضای ایشان بخشی از اموال شرکتی در عوض مبلغی به ایشان ارائه شد.



به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در هفدهمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی، وکیل بانک مسکن پس از دفاعیات وکیل مدافع آقای زنجانی نسبت به اظهارات ایشان واکنش نشان داد و صحبت‌های ایشان مبنی بر بدهی بانک مسکن به آقای زنجانی را خلاف واقع توصیف کرد.

وی خاطرنشان کرد: وکیل مدافع متهم عنوان کرده که بانک مسکن 67 میلیارد تومان به زنجانی بدهکار است، درحالی که من بارها به شکل شفاهی و کتبی عنوان کرده‌ام که بنا به تقاضای ایشان بخشی از اموال شرکتی در عوض مبلغی به ایشان ارائه شد.

نماینده حقوقی بانک مسکن افزود: قرار بر این بود که ایشان بدهکاری شرکتی را در مقابل انتقال اموال این شرکت بپردازند که این اتفاق روی داد و ما  اموال را منتقل کردیم، اما اموال توسط دادستانی ضبط شد، در نتیجه از نظر ما تسویه شده صورت گرفته و در این جا متهم خواستار ارائه توضیحات شد که قاضی صلواتی اجازه این کار را نداد و وی گفت اجازه حرف زدن به همه می‌دهید به جز من.