کد خبر: ۱۱۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۱۱۵

هاشمی: روستائیان فریب سیاسی بازی‌های شعاری را نمی‌خورند

 ایسنا نوشت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ مردم روستاها در مناطق دور دست کشور نشان داده‌اند و ثابت کرده‌اند که فریب سیاسی بازی‌های شعاری را نمی‌خورند و در مواقع لزوم، آن اقدامی را انجام می‌دهند.

مهم‌ترین بخش از سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار وزیر جهاد کشاورزی، معاونین وی و روسای سازمان‌های مربوطه به این شرح است:
**با هدایت‌های رهبری و درایت دولت و جدیت تیم مذاکره کننده، تاکنون سایه‌های تهدید و تحریم از کشور دور شد و برنامه‌های آینده هم براساس مصالح کشور و منافع ملی خواهد بود که حمایت مردمی را به همراه خواهد داشت.

** اجرای برجام خواست متقابل ایران و کشورهای 1+5 است. در توافق هسته‌ای نه تنها ایران چیزی از دست نداد، بلکه برای آینده هم دست ما بسته نیست و مطمئن باشید مسؤولان عالی کشور، مصالح نظام را به هیاهوی تندروها گره نمی‌زنند.

** همه گروه‌ها اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل، باید به این نکته توجه داشته باشند که حضور پرشور مردم در انتخابات، آینده نظام را ترسیم می‌نماید و نباید با اهداف باندی و جناحی، مصالح ملی را مخدوش کرد.

** هرگونه دست‌اندازی در مسیر برگزاری انتخابات پرشور،ظلم به آرمان‌های امام و شهدا و همچنین ظلم به حق اجتماعی و سیاسی مردم ایران در نظام بین‌الملل است. هیچ توجیهی نمی‌تواند خلق حماسه سیاسی دیگری را مخدوش کند و مطمئناً مردم هوشیار ایران نمی‌گذارند تصویر نامناسبی از ایران در اذهان جهانی ایجاد و ثبت شود.

** سیاسی کردن مسایل مربوط به کشاورزی و تولیدات کشاورزان اقدامی نامناسب است. البته مردم روستاها در مناطق دور دست کشور نشان داده‌اند و ثابت کرده‌اند که فریب سیاسی بازی‌های شعاری را نمی‌خورند و در مواقع لزوم، آن اقدامی را انجام می‌دهند که مورد انتظار یک جمعیت انقلابی، اسلامی، شیعی و ایرانی است.