کد خبر: ۱۱۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۸۰

«لبیک یا نصرالله» اولین سخن 16 گروگان آزادشده لبنانی



16 نیروی امنیتی لبنان که ظهر امروز از چنگ تروریست‌های «جبهه النصره» آزاد شدند، با سر دادن شعار «لبیک یا نصرالله» وارد شهرک «اللبوه» شدند.


 نیروهای گروگان‌گرفته شده لبنانی که ظهر امروز سه‌شنبه با تلاش‌های دستگاه امنیت عمومی این کشور از چنگ گروه‌ تروریستی «جبهه النصره» آزاد شدند، با شعار «لبیک یا نصرالله» وارد شهرک «اللبوه» شدند.

به گزارش مانیتورینگ فارس، تلویزیون «المنار» صحنه‌های اولیه آزادی گروگان‌ها را به شکل زنده پخش کرد و 16 نیروی امنیتی پس از آزادی از ارتفاعات منطقه مرزی «عرسال» به شهرک «اللبوه» انتقال یافتند و در جمع خیلی از استقبال‌کنندگان با سر دادن شعار «لبیک یا نصرالله» از مبارزه حزب الله با تروریست‌ها قدردانی کردند.

این شعار در حالی سر داده می‌شود که احزاب مخالف مقاومت که به آمریکا و عربستان نزدیک هستند، حزب‌الله را به دلیل حضور در سوریه و مبارزه با تروریست‌ها سرزنش می‌کنند و تبلیغ می‌کنند که این اقدام سبب ناامنی در لبنان می‌شود.

این گزارش حاکی است که گروگان‌های لبنانی در میان جشن و پایکوبی مردم این کشور به مقر لشگر هشتم ارتش لبنان وارد شدند.

یکی از آزادگان در گفت‌‌وگوی زنده با تلویزیون المنار، ضمن توصیف وضعیت نابسامان اسارتش نزد گروه تروریستی جبهه النصره (شاخه القاعده در سوریه) با صدای لبنان گفت: به نصرالله درود می‌فرستم.

قرار است آزادگان لبنانی پس از اندکی استراحت در مقر لشگر هشتم ارتش، با سرلشگر «عباس ابراهیم» رئیس دستگاه امنیت عمومی این کشور دیدار و بلافاصله به کاخ نخست وزیر در بیروت انتقال داده شوند. قرار است مراسمی رسمی بر آنها با حضور مقامات لبنانی از جمله «تمام سلام» نخست وزیر این کشور برگزار شود.