کد خبر: ۱۱۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۴۷

تکذیب شایعه بمب گذاری در متروی حقانی

 ایسنا نوشت: به دنبال انتشار شایعه‌ای مبنی بر بمب‌گذاری در ایستگاه متروی شهید حقانی در شبکه‌های اجتماعی پلیس پایتخت این شایعه را تکذیب و از برخورد با عاملان نشر چنین اکاذیبی در فضای مجازی خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در پیگیری‌های خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اعلام کرد که موضوعی به نام بمب گذاری در ایستگاه متروی حقانی و هیچ‌یک از ایستگاه‌های متروی پایتخت رخ نداده و آنچه که در شبکه‌های اجتماعی و مجازی میان کاربران دست به دست می شود خبری کذب و بی پایه است.

این مرکز با تاکید بر اینکه پایتخت در امنیت کامل است و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی بر فضا با یکدیگر همکاری دارند اعلام کرد که پلیس با شایعه‌سازان و افرادی که اقدام به انتشار چنین خبرهای کذبی در فضای مجازی می‌کنند برخورد خواهد کرد، همانطور که عامل انتشار شایعه گروگانگیری در بازار موبایل تهران نیز بلافاصله شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، پیش از این رییس پلیس پایتخت نیز در گفت‌وگو با ایسنا علت افزایش ماموران پلیس در سطح معابر را مانوری عملیاتی و با هدف آمادگی پلیس در برابر تهدیدات احتمالی دانسته و تاکید کرده بود که امنیت پایتخت برقرار است.