کد خبر: ۱۱۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۲۳۰

سردار نقدی:برخی با ژیان آمده و مسئول شده‌اند اما اکنون در نیاوران زندگی می‌کنند/برخی افراد اگر چه صلاحیت خود را برای حضور در قدرت از دست داده‌اند اما اصرار به باقی ماندن در نظام دارند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی با ژیان آمده و مسئول شده‌اند اما هم اکنون در بالاترین نقطه نیاوران زندگی می‌کنند. چنین افرادی چگونه می‌خواهند در حکومت اسلامی حضور داشته باشند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی با ژیان آمده و مسئول شده‌اند اما هم اکنون در بالاترین نقطه نیاوران زندگی می‌کنند. چنین افرادی چگونه می‌خواهند در حکومت اسلامی حضور داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، سردار محمدرضا نقدی امروز در همایش واکاوری فتنه 88 و تجلیل از آثار برگزیده اظهار داشت: در سال 88 ملت ناگهان در یک حادثه سیاسی چشم باز کرده و مشاهده کردند تعداد زیادی از افرادی که سران قوا بودند و سال‌ها جزو مسئولان کشور محسوب می‌شدند مردم را به مقابله با نظام از طریق حضور در خیابان‌ها دعوت می‌کنند. 

وی افزود: دهها شبکه ماهواره‌ای با پیچیده‌ترین روش‌های تبلیغی حرکت این افراد را تبلیغ کرده و در دنیا آن را حق جلوه می‌دادند. همچنین افرادی با بسته‌های چک‌پول به میدان آمده و به افرادی که برای آشوب به خیابان‌ها می‌آمدند پول می‌دادند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در  چنین شرایطی ملت راه خودرا رفت و گمراه نشد، گفت: 9 دی معجزه الهی است. شاید پرسیده شود چرا این زمان اینقدر طولانی شد و چند ماه به آشوبگران فرصت داده شد اما رهبری و مردم این فرصت را هوشمندانه به آنها دادند.

سردار نقدی تصریح کرد: حرکت انقلاب یک حرکت مردمی است و امور مردم با انقلاب همراهی می‌کنندفرصتی که به آشوبگران داده شد برای این بود که وحدت و یکپارچگی در کشور باقی بمانند، اغلب مردم بعد از خطبه‌های 29 خرداد رهبری، حقیقت را یافته و خود را از ماجرا کنار کشیدند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: اتمام حجت و ابلاغ حقیقت راهبرد حکومت با فتنه‌گران است. در 9 دی مردم از تمام جریان‌ها و با هر رایی که داشتند، حضور یافته و به این موضوع رسیدند که فتنه‌گران اصل انقلاب را هدف قرار داده‌اند. 

نقدی با واکاوی ریشه‌های فتنه مطرح کرد: یکی از ریشه‌های فتنه داخلی است به گونة‌ای است که قدرت‌طلبان و صاحبان ثروت انبوه که نیاز به تکیه‌گاه خارجی داشته و پایگاه مردمی ندارند به جای خدمت به مردم در نظام ثروت‌های انبوه را برای خود جمع می‌کنند و به دنبال حفظ قدرت خود هستند. 

وی ادامه داد: این افراد اگر چه صلاحیت خود را برای حضور در قدرت از دست داده‌اند اما اصرار به باقی ماندن در نظام دارند. بارها رهبر انقلاب فرمودند که مسئولان نظام باید افراد ساده‌زیست باشند. در جامعه دینی حاکمان باید ساده‌زیست و جزو طبقه محروم و متوسط جامعه باشند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: برخی از افراد با ژیان آمده و مسئول شده‌اند اما هم اکنون در بالاترین نقطه نیاوران، ساختمانی 6 طبقه منزل مسکونی‌شان است، چنین فردی چگونه می‌تواند در حاکمیت اسلامی باشد. 

سردار نقدی بیان کرد: این افراد صاحب حساب‌های داخلی و خارجی، مؤسسات مالی و شرکت‌های مختلف هستند از سوی دیگر برای خود حزب نیز درست کرده و از آزادی بیان صحبت می‌کنند. در حالی که به دنبال قدرت و ثروت برای خود هستند. 

وی تصریح کرد: افرادی که از موازین حکومت دینی خارج شده و رفتار و زندگی آنها بویی از اسلام ندارد می‌گویند باید در حاکمیت باشیم و مدیریت‌ها در دست ما باشد. چون در کنار امام بوده‌ایم به همین دلیل هیچ کس نمی‌تواند ما را رد صلاحیت کند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این افراد مدعی هستند چون در ماجرای انقلاب بوده‌اند باید مصونیت داشته باشند. 

سردار نقدی با اشاره به ریشه دیگر فتنه که در خارج است گفت: انقلاب اسلامی ایران در مقابل یک قدرت شیطانی قد علم کرد و او را از ایران، عراق و لبنان بیرون انداخت در چنین شرایطی آنها با ما می‌جنگند. آمریکا از روز نخستی که انقلاب اسلامی شکل گرفت، از ایران شکست خورده است. امروز فریاد انقلاب اسلامی در نیجریه به گوش می‌رسد در حالی که آمریکا می‌خواهد بر نسل نیجریه تسلط داشته باشد.

وی بیان کرد: عناصر خارجی دریافته‌اند که برای ضربه زدن به انقلاب باید به داخل کشور نفوذ کنند و فتنه‌گران ابزار آنها هستند. افرادی که کار آنها ماله‌کشی بر جنایت‌های آمریکاست این در حالی است که آمریکا در بودجه سال 2016 برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اعتبار اختصاص داده است.