کد خبر: ۱۱۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۶۹

جلاد قاتل شیخ نمر کیست؟+عکس

 رژیم آل سعود  روز شنبه دوازدهم دی ماه برابر با دوم ژانویه 2016 در بیانیه‌ای، از اعدام چهار نفر از شخصیتهای شیعی‌ عربستان و در رأس آنها شیخ نمر باقر النمر به‌اتهام واهی اقدامات تروریستی خبر داد.
 
به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ آل سعود سه مبارز شیعی دیگر به‌نام‌های علی سعید الربح، محمد علی عبدالکریم الصویلم و محمد فیصل محمد الشیوخ را به شهادت رسانده است.
 
در بیانیه مقامات سعودی اعلام شده بود که محکومان به اعدام یا به ضرب گلوله یا با قطع سرهایشان با شمشیر اعدام شدند که برخی خبرها از داخل عربستان حاکی است که شهید النمر از جمله کسانی بود که جلادان سعودی، او را با شمشیر گردن زدند و بر همین اساس است که آل سعود از تحویل پیکر شهید النمر به خانواده‌اش هراس دارد و او را به صورت مخفیانه در یک مکان نامعلوم دفن کرده است.

جلاد قاتل شیخ نمر کیست؟ 
جلاد قاتل شیخ نمر کیست؟
در این زمینه شبکه‌های ارتباط اجتماعی تصاویری از جلادی را پخش کرده و گفته اند وی همان جلادی است که با شمشیر، سر آیت الله النمر را قطع کرده است و نامش محمد سعد البشی است.
 
سعدالبشی از قدیمی‌ترین و مشهورترین جلادان در عربستان است که تقریبا هر ماه، هفت یا 10 سر را با شمشیر قطع می‌کند.
 
البشی در یکی از مصاحبه‌های خود با رسانه‌های غربی چنین گفته بود : اگر بار دیگر به دوران کودکی برگردم و بخواهم شغلی جدید انتخاب کنم،‌بار دیگر شغل جلادی را انتخاب خواهم کرد.
 
پیشتر رسانه‌ها از کمبود شدید جلاد در وزارت کشور رژیم آل سعود خبر داده بودند به طوری که این وزارت سعودی سال گذشته از طریق سایت اینترنتی خود آگهی نیاز به جذب هشت جلاد برای قطع سر محکومان به  اعدام خبر داده بود و از علاقه‌مندان به این شغل خواسته بود اسامی خود را وزارت کشور سعودی تحویل دهند.
 
شیوه قطع سر مخالفان به دست آل سعود کاملا شبیه شیوه اعدام در گروهک تروریستی تفکیری داعشی است که دست پرورده وهابیون است.

*تسنیم