کد خبر: ۱۱۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۸۱

اين‌يادداشت تيتر ندارد!

این یادداشت تیتر ندارد،نمی‌تواند تيتر داشته باشد که قلم کوچک‌تر از آن است برای نفس امام قلم بزند آن‌هم در این ماه بهمن که همه جا بوی خمینی(س) می‌آید و انقلابی كه هيچ‌جاي جهان بي نام خميني شناخته شده‌نيست.
ابوذربابایی زاده: چشمم به عکس امام(س) است درحالی که حسن را با دست چپ خویش در آغوش گرفته است. نمی‌دانم چرا دلم گرفته که فرقی نمی‌کند تیترامروز همه خبرگزاری چه باشد اما من نمی‌توانم برای یادداشتم تیتر بگذارم:«نوه امام‌(س) صلاحیتش‌تایید نشد!» چون دل من آنقدر بزرگ نیست با گفتن یک بیت شعر با لبخند از این خبر عبور کنم. شايد در جايگاهي نباشم كه از شيوه تاييد صلاحيت‌ها سخن بگویم که آن علم خود می‌خواهد و همه علم من از قلب من سرچشمه می‌گیرد که قلب من يادگار پيرجماران را صالح می‌داند تا ابد چه پیامک به او داده باشند که بیا امتحان داری، چه نداده باشند! 

این یادداشت تیتر ندارد،نمی‌تواند تيتر داشته باشد که قلم کوچک‌تر از آن است برای نفس امام قلم بزند آن‌هم در این ماه بهمن که همه جا بوی خمینی(س) می‌آید و انقلابی كه هيچ‌جاي جهان بي نام خميني  شناخته شده‌نيست.

این یادداشت تیتر ندارد، که خمینی خود تیتر يك است، خود اول و آخر خبر است، اصلا مگر می‌شود به این زودی بخواهیم نام او را فراموش کنیم! آن هم در عصری که هنوز یاران امام(س) امت زنده‌اند و سند زنده این انقلابند. خدا کند در این دوران تحریف‌ها تا ابد زنده بمانند که نسل من جز آنان کسی را ندارد تا به پشتوانه‌شان سینه جلو دهد، صدا صاف کند و از مطالبات خویش بگوید. 

آری ،بگذاريد این یادداشت تیتر نداشته باشد و دل همچنان شاد باشد که خميني در دل‌ها حکومت می‌کند و محبوبيت خاندان وي در قلب امت خمینی تا ابد تایید شده است،خاندان امام چه در مجالس مختلف باشند، چه نباشند، صادق‌ترین، وفادار‌ترین صالح‌ترین یار رهبری هستند و بصيرت را به خوبي و بدون غلط املايي با «ص»مي نويسند، مي‌خوانند و عمل مي‌كنند نه مانند برخي مدعي با«ص» بخوانند و با«س» عمل كنند!/قانون