کد خبر: ۱۱۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۸۷

زمان آغاز ثبت نام کنکور سراسری 95

 مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون سراسری سال ۹۵ از روز دوشنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۴ خبر داد و گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام از روز یکشنبه ۱۸ بهمن بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ حسین توکلی گفت: آزمون سراسری سال ۹۵ به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی و همچنین کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد برگزار می شود.

وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام به همراه اطلاعیه تکمیلی سازمان سنجش از روز یکشنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۴ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود.

توکلی گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۵ از روز دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش sanjesh.org آغاز می شود و در روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه پایان می پذیرد.

وی یادآور شد: هر داوطلب برای ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۵ ضرورت دارد در مهلت تعیین شده ضمن مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه های مربوط نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون سراسری سال ۹۵ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.

*مهر