کد خبر: ۱۱۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۳۹

صدیقی: اظهارات هاشمی به صلاح خودش هم نیست / بوی فتنه می آید

امام جمعه موقت تهران درخصوص صحبت های اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: این صحبت ها بر خلاف قانون و مصلحت است و نیز بر خلاف مصلحت خود وی است، این ها بوی فتنه می دهد.
 امام جمعه موقت تهران درخصوص صحبت های اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: این صحبت ها بر خلاف قانون و مصلحت است و نیز بر خلاف مصلحت خود وی است، این ها بوی فتنه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، چهارشنبه شب در حاشیه برگزاری  مراسم پاسداشت شهدای بدون مرز انقلاب اسلامی «سردار سرلشکر محمد ناصر ناصری» در فرهنگسرای غدیر و در جمع خبرنگاران، به ویژگی های فرد اصلح در انتخابات اشاره و اظهار کرد: باید کسانی را انتخاب کرد که معتقد به ولایت فقیه، وفادار به شهدا، خدمتگذار به مردم باشند؛ دغدغه جوان ها، فقرا و حاشیه نشین ها را داشته باشند و زیر پرچم اسلام کشور را با وحدت حفظ کنند و زد و بند نکنند.

 حجت الاسلام والمسلمین صدیقی افزود: همه مردم ایران در برابر خون شهدا، مکتب و قرآن و  ولایت مسؤولیت دارند و باید در انتخاب اصلح توجه کنیم و فردی متدین و اصلح را انتخاب کنیم.

 امام جمعه موقت تهران با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، ابراز کرد: امیدواریم که مردم با حضور پر رنگ خود نمایندگان ولایت مدار و خبرگان وظیفه شناس انتخاب کنند.

 وی در خصوص صحبت های اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: این صحبت ها بر خلاف قانون و مصلحت است و نیز بر خلاف مصلحت خود وی است؛ این ها بوی فتنه و شلوغی می دهد مردم با سابقه ای که در سال 88 دارند تداعی می کنند که نکند نقشه ای باشد، وی خیلی حیف می کند که چنین حرف هایی را بازگو می کند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: از ابتدا دنیای غرب میانه ای با روحانیت، سپاه، بسیج و نهاد های انقلابی نداشتند و برای پیاده کردن فرهنگ غرب به دنبال تضعیف این نهاد های انقلابی هستند.