کد خبر: ۱۱۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۴۰

اطمینان مورینیو از حضور در منچستریونایتد

 سرمربی سابق چلسی بر این باور است که به زودی هدایت منچستریونایتد را بر عهده می گیرد و به همین خاطر مذاکره با دیگر تیم‌ها را متوقف کرده است.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir) به نقل از ساکرنت، خبرهای زیادی در این چند هفته اخیر درباره اخراج لوئیس فان خال به گوش رسید. با این حال این مربی باتجربه هنوز به کار ادامه می دهد و بارها تاکید کرده که قصد کنار کشیدن و استعفا را ندارد. در هیمن رابطه مورینیو و مدیربرنامه های خود کاملا مطمئن هستند که فصل بعد مربی پرتغالی در منچستریونایتد حضور خواهد داشت. هر چند هنوز توافقی برای حضور مورینیو در این تیم امضا نشده است. لوئیس فان خال قرار است در تابستان این تیم را ترک کند و در بین گزینه های منچستر مورینیو طرفداران زیادی دارد و این باشگاه معتقد است که با حضور این مربی پرتغالی بار دیگر می تواند برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کند. البته بنا بر چیزی که از باشگاه منچستریونایتد به گوش می‌رسد، همه درباره این مووضع توافق ندارند که مورینیو بهترین گزینه برای منچستر است به همین دلیل خانواده گلیزر از مائوریسیو پوچتینو و عملکرد اودر تاتنهام شگفت زده شدند و دوست دارند این مربی را در منچستریونایتد ببینند.

ESPN همچنین می گوید که یک منبع بسیار نزدیک از باشگاه منچستریونایتد به آنها گفته است که بر اساس یک نظر سنجی از هواداران نشان می دهد که سرمربی سابق چلسی از محبوبیت بالایی نزد هواداران منچستریونایتد برخوردار می باشد و انها معتقدند که او تنها کسی است که می تواند جای سرالکس فرگوسن افسانه ای را پر کند.

در هیمن رابطه حضور پپ گواردیولا در منچسترسیتی سران باشگاه منچستریونایتد را نگران کرده است و به همین دلیل آنها خواستار حضور مورینیو در این تیم هستند تا جلوی سلطه سیتی را در روزهای باقی‌مانده بگیرند.

این را نیز باید در نظر گرفت که اشگاه منچستریونایتد گزارشاتی مبنی بر توافق این تیم با خوزه مورینیو را رد نکرده است.باشگاه منچستریونایتد به طور معمول در مقابله با اینگونه گزارشات واکنش نشان می داد.همچنین اضافه می کند که رئیس اجرایی یونایتد،اد وودوارد ملاقاتی را با مالکان امریکایی یونایتد،خانواده گلیزر برنامه ریزی کرده است و می خواهد با ان ها در مورد برنامه های اینده این تیم بحث و گفتگو کند

در همین رابطه استیو بروس از بازیکنان سابق منچستریونایتد که هواداران این تیم همچنان او را با لقب "رییس" صدا می کنند،بر این باور است که مورینیو ایده آل ترین مربی برای جایگزینی "سر الکس فرگوسن" محسوب می‌شود. او در این ارتباط گفت: رکورد مورینیو درباره عملکردش صحبت می کند و فکر نمی کنم یونایتد بخواهد مانند گذشته یک مربی از آبردین را به خدمت بگیرد.ممکن بود در گذشته یک انگلیسی جانشین فرگوسن شود،اما الان مطمئن نیستم این اتفاق رخ بدهد.

اگر مورینیو به عنوان سرمربی منچستریونایتد انتخاب شود،مجددا با پپ گواردیولا مواجه خواهد شد.این دو ها در ال کلاسیکو ها چندین بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند.روز دوشنبه به صورت رسمی اعلام شد که پپ گواردیولا فصل آینده سرمربی منچسترسیتی خواهد شد.

*ایسنا