کد خبر: ۱۱۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۶۰

وزارت ورزش تمام هزینه های درمان سارا عبدالملکی را پرداخت می کند

  پایگاه وزارت ورزش و جوانان نوشت: مازیار ناظمی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان تمام هزینه های درمان سارا عبدالملکی بانوی ملی پوش راگبی کشورمان را پرداخت می کند .

مازیار ناظمی گفت  : سارا عبدالملکی جزئی از خانواده بزرگ ورزش است و وزارتخانه وظیفه خود می داند از قهرمانان خود همه گونه حمایت مادی و معنوی را داشته باشد .

وی  افزود:دکتر مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که تمام هزینه های پزشکی ودرمان خانم سارا عبدالملکی ملی پوش تیم راگبی را پرداخت می کند .

رییس مرکزروابط عمومی و  اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : شهریان معاون امور بانوان وزارتخانه هم در  نخستین روزهای  بستری شدن این بانوی ورزشکار کشورمان در بیمارستان آسیا به عیادت وی رفت و از نزدیک پیگیری وضعیت جسمانی عبدالملکی  شد .

ناظمی ادامه داد : در تماسی که امروز با مادر خانم عبدالملکی داشتیم اعلام کردیم به هیچ عنوان نگران هزینه های درمان دخترش نباشد چرا که مهم بازگشت سلامتی و پیوستن دوباره وی به خانواده بزرگ ورزش است .

او در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از حمایت های وزیر ورزش و جوانان و مجموعه مسوولان وزارتخانه برخی از صحبتهای منتسب به خود را در رسانه ها مبنی بر بی توجهی مسوولان ورزش را تکذیب کرد و گفت : این گونه خبرسازی ها آرامش من و خانواده ام را برهم می زند  و از دوستان رسانه ای خواهش می کنم  از پرداختن به مواردی که باعث ایجاد حواشی می شود،  خودداری کنند.

 رییس مرکزروابط عمومی و  اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با تشکر از توجه و دغدغه  پیشکسوتان و قهرمانان به موضوعات مرتبط با ورزش  گفت : خانواده ورزش بخشی از جامعه فهیم و همدل ایران است که در هر شرایطی حضوری موثر دارد .