کد خبر: ۱۱۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۷۶

کروش به این دلیل بعد از شکست امیدها جواب کادر فنی این تیم را نداد

 کارلوس می گوید در فلسفه کاری او جایی ندارد که بخواهد همکارش برکنار شود.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ بعد از جام ملت های استرالیا. بازی برای ایران تمام شد، وقتی ویلیامز مهرداد پولادی را اخراج کرد تا ایران 10 نفره و در ضربات پنالتی به حریف خود ببازد.

بعد از باخت، فضای عمومی ایران را غم و اندوه برگرفته و در این بین، بعضی مربیان خواهان برکناری کارلوس کروش هستند. به قول بازیکنان «هنوز در زمین بودیم و به رختکن نرفته بودیم مصاحبه کردند که کروش را برکنار کنید.»

 یکی از کسانی که مصاحبه کرد، حمید درخشان بود؛ مربی وقت پرسپولیس. همچنین مصاحبه انتقادی بعضی از مربیان نام آشنای دیگر و تاکید روی حرف هایی که در واقع همان معنای برکناری کروش را می دهد.

کارلوس این بار سکوت نمی کند و در مصاحبه ای می گوید: «این حرف ها شرم آور است. من هیچ وقت آرزوی شکست مربی دیگری را نکرده‌ام. من کاری نمی‌کنم که مربی دیگر را تخریب کنم یا چوب لای چرخ او بگذارم.

پدرم مربی فوتبال بود و یادم داد پس از هر بازی بالاخره یک خانواده اشک می‌ریزد برای همین من هیچ وقت آرزوی بدی برای شخص مقابلم نکردم...» شاید آن روز خیلی ها تصور می کردند کروش برای آنکه بین مردم محبوبیت به دست بیاورد این حرف ها را زده است اما او می گوید این فلسفه کاری اش است.

 بعد از شکست امیدها و کادر فنی این تیم، شاید بهترین موقعیت در اختیار کارلوس بود تا عوض این چندماه را در بیاورد و پاسخ آنها را بدهد ولی کروش این کار را نکرد چون بارها و بارها گفته: «در فلسفه کاری من جا ندارد که بخواهم همکارم برکنار شود.»

*خبرآنلاین