کد خبر: ۱۱۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۰۹

ادعای عجیب دختر جوان حاضر در پارتی شبانه

 دختر جوانی که به یک پارتی شبانه رفته بود روز بعد مدعی شد که دو مرد جوان حاضر در مهمانی قصد تعرض به وی را داشته‌اند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ ساعت 5:30 دقیقه صبح جمعه هفته گذشته مردم اهالی ساختمانی واقع در یکی از محله‌های غرب تهران با سر و صدای جیغ زنی از خواب بیدار شدند و سریعا با نیروی انتظامی تماس گرفتند.
 
ماموران نیروی انتظامی در صحنه حاضر شدند و دو متهم اصلی پرونده را دستگیر کردند و صبح دیروز دو متهم اصلی پرونده به همراه شاکی پرونده که دختری بیست ساله بود روبروی بازپرس پرونده قرار گرفتند.
 
دختر جوان در اظهارات خود مدعی شد شب قبل از واقعه حدود ساعت 23 سوار ماشین دوست پسر خود شدم تا به یک پارتی شبانه بروم تا ساعت 5/30 صبح روز بعد آنجا بودم که به ناگاه دو جوان خواستند مرا مورد تعرض قرار دهند که من شروع به داد و فریاد کردم و یکی از پسران در پارتی مرا از آنجا بیرون برد.
 
دختر جوان نزد بازپرس مدیرروستا از این افراد به جرم آدم ربایی شکایت کرد و در نتیجه 2 متهم بازداشت شدند و در مقابل بازپرس قرار گرفتند.
 
یکی از متهمین گفت: ساعت 22 روز قبل از حادثه من همراه با دوستم پس از کار روزانه به خانه خود که همراه با چند جوان دیگر اجاره کرده بودیم امدیم و خوابیدیم تا اینکه ساعت 5/30 دقیقه صبح به صدای فریاد زنی از خواب بیدار شدم و دیدم که وی با یکی از دوستانم درگیر شده است که در ادامه یکی دیگر از دوستانم وی را از خانه بیرون برد.

*فارس