کد خبر: ۱۱۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۸۵

ورود وزارت خارجه به مناقشه فوتبالی ایران و عربستان

  رییس سازمان لیگ فو‌تبا‌ل ایران می‌گوید در جلسه‌ای با حضور روسای فدراسیون‌های فو‌تبا‌ل و باشگاه‌ها و همچنین وزیر ورزش و جوانان و نماینده وزارت امور خارجه درباره اختلافات اخیر برای برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان بحث و تبادل و نظر می‌شود.

مهدی تاج در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری جلسه‌ای با حضور رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل، روسای باشگاه‌ها، نماینده وزارت امور خارجه و وزیر ورزش و جوانان برای بررسی اختلافات اخیر در زمینه میزبانی دیدارهای تیم‌های باشگاهی ایران و عربستان خبر داد.

او در این زمینه اظها‌ر کرد: در این جلسه علاوه بر علی کفاشیان و وزیر ورزش و جوانان، امیر عبداللهیان، معاون وزیر امور خارجه نیز حضور دارد. قرار است در مورد آخرین تحولات اختلافات اخیر میان ایران و عربستان در زمینه میزبانی کشور سوم برای دیدارهای فو‌تبا‌ل بین تیم‌های ایرانی و عربستانی تبادل نظر شود.

رییس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا میزبانی مسابقات میان تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشور سوم خلاف منافع ملی نیست، خاطر‌ نشان کرد: قبول دارم که چنین چیزی یعنی برگزاری دیدارهای تیم‌های باشگاهی ایران و عربستان در کشور سوم خلاف منافع ملی است و نوعی عقب نشینی محسوب می‌شود.