کد خبر: ۱۱۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۱۱

زیدان: گل مودریج ما را زنده نگه داشت

 سرمربی فرانسوی رئال مادرید بعد از پیروزی بر گرانادا به ستایش از لوکا مودریچ پرداخت.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir) به نقل از رویترز، رئال مادرید در هفته بیست و سوم لالیگا در خانه گرانادا به میدان رفت و به سختی توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

طبیعی است که زین الدین زیدان از این پیروزی که تیمش به دست آورده خوشحال باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: این طبیعی است که همواره بازی کردن خارج از خانه سخت‌تر از بازی‌های خانگی است. گرانادا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و ثابت کرد حریف سختی برای ماست. برابر تیمی بازی کردیم که هواداران پرشوری داشت. حاضران در ورزشگاه در آخرین لحظات بازی به حمایت از تیم خود پرداختند و این باعث شد بازی سختی برای ما باشد.

رئال مادرید در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که تا دقایق پایانی بازی با تساوی یک بر یک دنبال می شد اما لوکا مودریچ موفق شد گل پیروزی را برای کهکشانی‌ها به ثمر برساند.

زیدان در این باره هم گفت: گلی که مودریچ به ثمر رساند، زندگی را به ما هدیه داد. از اینکه مودریچ در این دیدار گلزنی کرد و از اینکه سه امتیاز را به دست آوردیم، بسیار خوشحال هستم. مودریچ بازیکن بسیار توانایی است. او قدرت بالایی در حفظ توپ دارد و همواره دوست دارد تیم روبه جلو بازی کند. او نشان داد به روزهای اوجش نزدیک شده است.

اسطوره فوتبال فرانسه در ادامه سخنانش افزود: همه دیدارهای رئال سخت است. هیچ دیدار آسانی وجود ندارد و باید تاکید کنم رئال آماده برای هر بازی است. باید عملکرد دفاعی‌مان را بهتر کنیم. در خط حمله نیز نیاز تلاش و کار کردن بیشتر داریم. باید بتوانیم از فرصت هایی که به دست می آوریم، به خوبی استفاده کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

او درباره این سوال که چرا به دنیلو در این دیدار بازی نرسید، توضیح داد: این بازیکن برزیلی دچار التهاب شده بود و به همین خاطر نتوانست به این دیدار برسد.

زیدان درباره آسیب دیدگی دنی کارواخال و مارسلو هم گفت: کارواخال مشکل جدی ندارد. او تنها کمی خسته است و می تواند در دیدارهای آینده ما را همراهی کند اما نمی دانم آسیب دیدگی مارسلو تا چه اندازه جدی است.

رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف رم برود. زیدان درباره این دیدار گفت: برای این دیدار کامل آماده هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

*ایسنا