کد خبر: ۱۱۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۲

وزیر دفاع: هیچ گاه از تقویت توان موشکی کشور غفلت نمی کنیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملت ایران، رییس جمهور و دولت هیچ گاه لحظه ای از تقویت توان دفاعی کشور بویژه توان موشکی غفلت نمی کنند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ سردار حسین دهقان روز دوشنبه در آیین تجلیل از خانواده شهدای هسته ای و افتخارآفرینان برجام در هنگام دریافت نشان ملی درجه یک شجاعت از سوی رییس جمهور خطاب به دشمنان مردم ایران تاکید کرد که این ملت، دولت و رییس جمهور هیچگاه ذره ای و لحظه ای از تقویت توان دفاعی کشور غفلت نمی کنند بخصوص آنچه خار چشم آنها یعنی اقتدار و توان موشکی است.

وی افزود: ملت ایران باید دو دستاورد بزرگ را مورد عنایت قرار دهند اول تثبیت حقوق هسته ای که ناشی از مقاومت ملی و فناوری های بومی است و دوم رد این اتهام ناجوانمردانه به ملت ایران که از مسیر صلح آمیز هسته ای بیرون رفتند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رييس جمهور که به نمایندگی از مردم به تعدادی از دست اندرکاران این اتفاق بزرگ تقدیر کردند، سپاسگزاری کرد و یادآور شد: ملت باید خود را قدردان تدبیر و امید آفرینی رییس جمهوری بدانند.

دهقان ادامه داد: این دستاورد، مدیون مقاومت ملت، هدایت رهبری، عزم، اراده و مسئولیت پذیری، هدایت مدبرانه رییس جمهور، تلاش خستگی ناپذیر دست اندرکاران پیشبرد مذاکرات در صحنه عملی متکی بر عزم و اراده ایمان و اعتقاد و دانستن همه پیچ و خم های این حرکت پیچیده است.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز از رییس جمهور نشان های ملی درجه یک لیاقت و شجاعت دریافت کردند.

*ایرنا