کد خبر: ۱۱۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۲۵

ترامپ باز هم جنجال به پا کرد، این بار علیه بوش!

  نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خانواده بوش را به سوءاستفاده از موقعیت خود برای ساخت یک ورزشگاه در تگزاس متهم کرد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ دونالد ترامپ جمهوریخواه با اشاره به حضور بنگاه‌ها و کارتل های اقتصادی در فرایند رقابت های انتخاباتی و هزینه کردن این بنگاه ها برای کاندیداهای مختلف ریاست جمهوری در آمریکا گفت در مناظره دیشب بین کاندیداها شاهد حضور شرکت های بزرگ دارویی به عنوان حامی مالی یکی از کاندیداها بودیم.

وی با اشاره به حمایت مالی شرکت دارویی جانسون از جب بوش گفت با توجه به حمایت شرکت های دارویی نظیر جانسون و هزینه کردن میلیاردها دلار برای تبلیغات انتخاباتی جب بوش بعید است که وی در صورت پیروزی در انتخابات از رقابتی شدن و کاهش قیمت دارو در آمریکا حمایت کند و این شیوه ای است که در حال حاضر کشور ما با آن اداره می شود.

دونالد ترامپ روز گذشته خانواده بوش را به استفاده از مالکیت مطلق دولت برای ساخت یک استادیوم بیسبال در تگزاس متهم کرد. وی در برنامه "این هفته" شبکه ای بی سی گفت: مالکیت مطلق دولت مسئله مهمی است. جب بوش متوجه منظور من نمی‌شود و اگر به خانواده بوش نگاه کنید – من 5 دقیقه پیش متوجه این موضوع شدم – آنها از مالکیت مطلق دولت برای ساخت یک استادیوم در تگزاس استفاده کردند.

وی در پاسخ به این موضوع که جرج بوش برادر جب بوده و این موضوع ارتباطی به نامزد فعلی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارد گفت: اهمیتی ندار. این خانواده بوش است. آنها از مالکیت مطلق دولت به سود خود استفاده کردند. او این موضوع را به کسی نمی‌گوید. منظورم این است که باید به مردم می‌گفت.

«هیلاری کلینتون» و «برنی سندرز» دو نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور نیز چند روز قبل در مناظره‌ای تلویزیونی به‌شدت از  هم انتقاد کردند.

سندرز در این مناظره تلویزیونی گفت وی به‌خلاف هیلاری کلینتون که با کمکهای مالی گسترده سرمایه داران فعالیت‌های تبلیغاتی خود را ادامه می‌دهد یک کمپین انتخاباتی در حال تغییر و تحول را با کمکهای مالی افراد و شهروندان به پیش می‌برد.

*تسنیم