کد خبر: ۱۱۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۲۰۰

تصاویر : میهمانان روز هفتم جشنواره فیلم فجر

 هفتمین روز جشنواره فیلم فجر با شش فیلم "فصل هرس" به کارگردانی لقمان خالدی، "سینما نیمکت" به کارگردانی محمد رحمانیان، "دختر" به کارگردانی رضا میرکریمی، "خماری" به کارگردانی داریوش غذبان، "مالاریا "به کارگردانی پرویز شهبازی و "یتیم خانه ایران" به کارگردانی ابولقاسم طالبی برگزار شد.

سالن همایش های برج میلاد در روز هفتم جشنواره فیلم فجر یکی از کم حاشیه ترین روزهای این دوره را سپری کرد.

«سینما نیمکت» فیلم پرحاشیه محمد رحمانیان در بخش هنر و تجربه به نمایش درآمد که علی رغم عدم حضور کارگردان فیلم روی فرش قرمز اما هنگام نمایش حاضر بود.

فیلم «دختر» که اولین روز نمایش اش در جشنواره را تجربه می کرد دیگر فیلم کاخ جشنواره بود و همین تازه بودن باعث شد مدیران سینمایی برای دیدن این فیلم به برج میلاد بیایند.

«خماری» از بخش نگاه نو نیز در روز گذشته به نمایش درآمد که با استقبال خوبی مواجه نشد. همچنین «مالاریا» آخرین فیلم به نمایش درآمده در روز هفتم بود که توقع بسیاری از تماشاگران را برآورده نکرد.

قرار بود در سانس آخر «یتیم خانه ایران» نمایش داده شود که به‌رغم حضور ابوالقاسم طالبی کارگردان و علی‌رام نورایی بازیگر این فیلم در ساعت 30 دقیقه بامداد اعلام شد به دلیل نقض فنی فیلم روی پرده نمی رود.

از دیگر نکات فیلم های به نمایش درآمده در روز گذشته حضور پررنگ فرزند سینماگران در فیلم ها بود به‌طوریکه در «دختر» ماهور الوند فرزند سیروس الوند اولین تجربه بازیگری اش را مقابل دوربین داشت و سارا میرکریمی فرزند رضا میرکریمی هم نقش کوتاهی را ایفا کرد. در فیلم «مالاریا» هم ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی نقش اصلی را داشت و در کنار او آذرخش فراهانی فرزند بهزاد فراهانی حضور داشت که بعد از نمایش فیلم به شدت با ابراز احساسات شقایق فراهانی مواجه شد.

محسن امیریوسفی، فرهاد اصلانی، علیرضا تابش، عباس رافعی، رضا فیاضی، منیژه حکمت، پرویز شهبازی و مهران غفوریان از جمله چهره‌ های جدید کاخ جشنواره در روز گذشته بودند.