کد خبر: ۱۱۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۲

موافق تفکیک جوانان از وزارت ورزش هستیم

 معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش با اشاره به اقدام برخی نمایندگان مجلس در جمع آوری امضا برای تفکیک بخش جوانان از وزارت ورزش گفت: موافق تفکیک هستیم اما کار نمایندگان عجولانه است.

محمدرضا رستمی در گفت‌وگو با مهر، با بیان اینکه مجلس با انبوهی از طرح های بی سرانجام مواجه است، افزود: در شرایط فعلی نمایندگان مجلس به جای ارائه طرح های جدید و عجولانه باید به فکر اتمام بررسی طرح های در نوبت باشند.

وی ادامه داد: به طور کلی موافق تفکیک بخش جوانان از وزارت ورزش و جوانان هستیم اما این هدف با طرح های بدون کارشناسی به نتیجه نمی رسد. باید در ارائه چنین طرح هایی جوانب مختلف، مورد بررسی قرار گیرد تا شاهد تکرار تصمیمات شتابزده دوره های پیشین نباشیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه حوزه جوانان همواره قربانی تصمیمات غیر کارشناسی شده است، اضافه کرد: مجلس نهم رو به پایان است و هرگونه تصمیم گیری در این شرایط سبب بار اضافی اجرایی در حوزه جوانان می شود در حالی که ساختار فعلی هم هنوز به ثبات نرسیده است.

پیگیر تشکیل سازمان جوانان هستیم

رستمی گفت: چنین تصمیماتی در درجه نخست جوانان را متضرر می کند و باید اجازه دهیم این تصمیم گیری های مهم در فضایی کارشناسی و با دقت نظر گرفته شود.

وی با اشاره به رد پیشنهاد تفکیک بخش جوانان از وزارت ورزش در کمیسیون اجتماعی دولت افزود: ما هم از جدایی بخش جوانان استقبال می کنیم اما در حال حاضر که این طرح در دولت تایید نشده است، پیگیر تشکیل سازمان جوانان در زیرمجموعه وزارت ورزش هستیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: نباید بهره برداری های انتخاباتی سبب شود که حوزه جوانان بیش از پیش نابسامان شود زیرا نمایندگان می روند و مشکلات تصمیمات آنها برای ما باقی می ماند.

گفتنی است، دو هفته پیش طرح احیای سازمان ملی جوانان در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.