کد خبر: ۱۱۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۳۴

مهدی طارمی از ایراد حمید درخشان می گوید!

 مهدی طارمی آقای گل لیگ برتر پانزدهم از تصمیمات برانکو دفاع کرد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ در روزي كه پرسپوليس در اصفهان مقابل ذوب‌آهن به تساوي 2-2 رسيد مهدي طارمي نمايش بسيار خوبي ارائه داد. مهاجم تكنيكي و گريزپاي سرخپوشان با وجود آنكه گلي به ثمر نرساند اما يك پاس گل داد و يك بار هم تير دروازه حريف را لرزاند.

مهدي طارمي همان‌طور كه در مصاحبه قبل از بازي به خبرورزشي گفته بود يك پنالتي هم گرفت كه كمال كاميابي‌نيا با بي‌دقتي آن را هدر داد تا برانكو و شاگردانش نتوانند با 3 امتياز فولادشهر را ترك كنند.

* همان‌طور كه وعده داده بودي يك پنالتي براي پرسپوليس گرفتي.

بله، يك خطاي ديگر هم روي من انجام شد كه فكر مي‌كنم داخل محوطه جريمه و پنالتي بود اما داور نديد. با اين حال بهتر است كارشناسان داوري در اين رابطه نظر بدهند.

* و گفته بودي دوست داري پنالتي بگيري و محسن بنگر بزند اما كمال كاميابي‌نيا توپ را گرفت و...

واقعاً دليل از دست رفتن پنالتي‌هاي‌مان را نمي‌دانم. كمال خيلي باروحيه پشت توپ ايستاد اما اين بار هم توپ از دست رفت. حيف شد، واقعاً حيف شد.

* اگر محسن بنگر مي‌زد گل مي‌شد؟

قرار بود آقامحسن پنالتي بزند اما كمال خيلي مطمئن ايستاد، نشد ديگر چه بگويم!

* ولي اين پنالتي گل مي‌شد شما 2 بر صفر جلو مي‌افتاديد و مي‌توانستيد برنده از زمين خارج شويد.

رشيد مظاهري خيلي تأثيرگذار بازي كرد. روي توپي كه به ديرك دروازه خورد زاويه را ديدم ولي مظاهري يك نوك دست به توپ زد كه همين باعث شد گل نشود. البته همان‌طور كه گفتم داور شايد مي‌‌توانست يك پنالتي ديگر هم براي ما بگيرد.

* اگر هم مي‌گرفت با توجه به شرايط و سوابق تيم شما مشخص نبود كه گل شود.

نمي‌دانم. انگار ضربات پنالتي در تيم ما طلسم شده است.

* روي صحنه گل دوم ذوب‌آهن اصفهان اگر احمد نوراللهي در پست هافبك چپ جاي عاليشاه بود بازيكن حريف به اين راحتي دريبل نمي‌زد و ارسال توپ خوبي نداشت.

در مورد چينش بازيكنان من نمي‌توانم حرف بزنم. برانكو تشخيص مي‌دهد چه بازيكني بازي كند يا نكند و يا هر كس در چه پستي به ميدان برود.

* برانكو هم در پايان مسابقه حمايت خوبي از تو انجام داد.

برانكو يك روانشناس بزرگ است. او در مصاحبه‌هايش در به كار بردن كلمات خيلي دقت مي‌كند و اين كلاس درس بزرگي براي همه ماست. او شايد در خلوت ده‌ها نكته و انتقاد به شاگردانش داشته باشد اما در جمع و رسانه‌‌ها امكان ندارد عليه شاگردانش كلامي انتقادي بر زبان آورد. ما اين همه موقعيت خراب مي‌كنيم و پنالتي از دست مي‌دهيم ولي هيچ‌وقت ديده نشده كه برانكو تقصيرات ناكامي را گردن بازيكن بيندازد.

* منظورت اين است كه مربيان ديگر تقصير نتيجه نگرفتن را گردن بازيكن مي‌اندازند؟

نه همه مربيان ولي فراموش نكردم پارسال بعد از بازي با گسترش ‌فولاد حميد درخشان گفته بود وقتي بازيكن گل نمي‌زند تقصير من چيست. اينجا ولي برانكو از بازيكنانش حمايت مي‌كند. در مورد مربيان ديگر حرفي ندارم و همه زحمت مي‌كشند اما برانكو واقعاً مربي بزرگي است. از او ممنونم و گاهي اوقات نگران مي‌شوم با اين همه استرس خداي ناكرده بلايي سرش بيايد!

* چطور؟

طفلكي خيلي حرص مي‌خورد و درون خودش مي‌ريزد. ما در دو بازي پشت سر هم بايد حريفان اصفهاني را شكست مي‌داديم كه بدشانسي يا بي‌دقتي خودمان مانع اين اتفاق شد.

* روند گلزني‌هايت 2 بازي است متوقف شده. در اين رابطه صحبتي نداري؟

در اين بازي علي عليپور كنار من بود. فكر كنم آخرين باري كه همزمان با هم فيكس بوديم دربي سال قبل بود كه علي گل زد. من بيشتر به عقب برمي‌گردم و دنبال فضاسازي و خلق موقعيت هستم. تلاش مي‌كنم در بازي‌هاي بعدي بتوانم گلزني‌هايم را از سر بگيرم ولي اولويت، برد پرسپوليس است.

* بازي بعدي پرسپوليس مقابل فولاد است. فكر مي‌كني مقابل اين تيم اوج گرفته چه كار كنيد؟

فولاد خوزستان در نيم‌فصل دوم متفاوت ظاهر شده و مطمئن هستم كار راحتي پيش رو نداريم. ان‌شاءا... بتوانيم با حضور پرشور‌ هواداران بازي را ببريم.


*خبرآنلاین