کد خبر: ۱۱۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۴

تعطیلی مدارس چند استان با بارش برف

 برودت هوا موجب شد تا اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بسیاری از مدارس مقطع ابتدایی شهر مشهد و سایر شهر های استان را تعطیل اعلام کند.

به گزارش مهر، بنا بر اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مقاطع ابتدایی نوبت صبح علاوه در شهر مقدس مشهد در بخش مزداوند شهرستان سرخس، ششتمد، طرقبه، جغتای، کلات، جوین و تربیت حیدریه تعطیل اعلام شد.

بنا بر این اطلاعیه همچنین مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نوبت صبح شهر های نیشابور،میان جلگه،قوچان، چناران،گلبهار زبرخان،احمد آباد و جلگه رخ نیز به دلیل بردوت هوا تعطیل هستند.

برودت هوا و همچنین لغزندگی معابرهمچنین موجب شد تا این اداره کل تمامی  مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان فیروزه و کدکن را نیز تعطیل اعلام کند.

مدارس برخی مناطق سه شهرستان مازندران امروز تعطیل است

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استاندار مازندران به مدارس شهرها و مناطقی که روز چهارشنبه به علت بارش برف و یخبندان تعطیل است، اشاره کرد و گفت: مدارس روستای «ورزان » از منطقه بلده نور و تمام مدارس مقطع ابتدایی منطقه چهاردانگه ساری امروز تعطیل است.

وی یادآور شد: همچنین مدارس پایه پیش‌دبستانی شهر و روستای شهرستان کلاردشت نیز امروز تعطیل است.

مازندران ۴۷۰ هزار دانش‌آموز دارد که در چهار هزار مدرسه تحصیل می‌کنند و طبق اعلام هواشناسی مازندران، امروز چهارشنبه با استقرار جوی نسبتاً پایدار تا پایان هفته جاری آسمان مازندران صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود،