کد خبر: ۱۱۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۱

دستکش‌های هوشمند مخصوص تلفن همراه

 نسل جدید دستکش‌های هوشمند خود به نام BearTek II را عرضه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این شرکت قبلا دستکش‌های هوشمند خود به نام BearTek را تولید کرده بود که به کاربران این امکان را می‌داد تا در هوای سرد بدون نیاز به درآوردن دستکش‌ها از طریق ماژول‌های بلوتوث و Wi-Fi بتوانند به صورت بی‌سیم گوشی خود را کنترل کنند.
 
در حال حاضر، مدل جدید این دستکش‌ها به نام BearTek II با ارائه ویژگی‌های بیشتر در راه است.
 
در هر نسخه از این دستکش‌ها، بر روی سه انگشت شش پد قرار دارد که که هر دو تای آن به یک انگشت اختصاص داده شده است و بر روی گوشی‌های هوشمند اعمال کنترل می‌کنند. بسته به نقطه‌ای که لمس می‌شود، یک عمل مختلف بر روی دستگاه انجام می‌شود.
 
این دستکش همچنین می‌تواند با صفحه‌های لمسی استفاده ‌شود.
 
از جمله ویژگی‌های جدید BearTek II توانایی سوئیچ کامل بین حالت بلوتوث - تلفن و حالت Wi-Fi- دوربین از طریق یک برنامه آندروید- iOS است.
 
با استفاده از این ویژگی‌های جدید، کاربران همچنین می‌توانند به جای استفاده از تنظیمات اولیه شرکت Blue Infusion Technologies ، تنظیمات خاص خود را داشته باشند و هر عملکرد را به یک نقطه اختصاص دهند.
 
این دستکش در برابر آب مقاوم بوده و در حال حاضر از ویژگی‌های بازخورد لمسی و لرزش به هنگام تماس برخوردار است. علاوه بر این، یک کیت توسعه دهنده نیز به همراه این دستکش ارائه شده است، به طوری که طراحان می‌توانند دستگاه‌ها یا برنامه‌هایی که با این سیستم سازگار هستند را ایجاد کنند.
 
عمر باتری نسخه اول این دستکش در حدود 80 ساعت و عمر باتری نسخه جدید این دستکش بهتر از قبل است.
 
سازندگان دستکش BearTek II در حال حاضر در کمپینی در Indiegogo، جایی که این دستکش‌ها در سبک‌های مختلف در دسترس هستند، در حال جذب منبع مالی هستند.