کد خبر: ۱۱۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۰

نقدی: هیچ قدرتی یارای مقابله با ملت ایران را نخواهد داشت

 رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیچ قدرتی یارای مقابله با ملت ایران را نخواهد داشت.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ سردار محمد رضا نقدی در جمع راهپیمایان 22بهمن در بجنورد با بیان اینکه روز 22 بهمن روز شکرگزاری از اسلام، ولایت، استقلال و آزادی است، افزود: این روز، روز بیعت مجدد با ولی امر مسلمین و امام زمان است.

وی ادامه داد: ملت ایران یک بار دیگر در این روز با این عظمت به صحنه آمده و همه دارای یک شعار واحد استقلال، ازادی و حاکمیت دین خدا را فریاد می زنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شعار اطاعت از ولایت و برائت از کفار و مشرکان از دیگر شعارهای ملت ایران است، اظهار کرد: این شعار متعلق به نسل‌های گذشته انقلاب نبوده بلکه نسل جوان نیز شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد می‌زنند.

نقدی تصریح کرد: دولت آمریکا در سال جاری مبلغ دو میلیارد و 308 میلیون دلار برای براندازی انقلاب اسلامی تصویب کرده و به رغم تمامی هزینه‌کرد و تلاش‌های آن‌ها در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای، نسل پنجم انقلاب نیز در کنار نسل جوان امروز به خیابان آمده و می گویند ظلم را بر نمی‌تابیم و زیر بار ظلم نخواهیم رفت و البته ظلم نیز نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران نه از تهدید و نه از تحریم‌های دشمنان نمی‌هراسد، تصریح کرد: ملت ایران در مقابل تهدیدهای شاه که تمامی ابزار را در دست داشت ایستاد، به میدان آمد و به پیروزی رسید.

وی با مقایسه وضعیت کشور در سال‌های 57 و 94 گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی که جزء خراسان بزرگ بود 70 درصد از مردم بی‌سواد بودند، توان خواندن و نوشتن را نداشتند که این نتیجه حاکمیت 50 ساله رژیم شاه و رفاقت با آمریکا بود و این درحالی‌ است که مردم ایران در حال حاضر ماهواره به فضا پرتاب می‌کنند و هسته می‌شکافند.

*ایسنا