کد خبر: ۱۱۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۵۸

عربستان صنعا را 25 بار بمباران کرد

 جنگنده های متجاوز عربستان از دیشب تا صبح امروز 25 بار مناطق مختلف صنعا پایتخت یمن ازجمله نهم، سنحان ،همدان وپایگاه الدیلمی را بمباران کردند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir) به نقل از شبکه خبری المسیره ،جنگنده های متجاوز عربستان 20 بار منطقه نهم در شمال شرقی صنعا ،ودو بار منطقه المبدعه در منطقه نهم را بمباران کردند.

هواپیماهای متجاوز عربستان صبح امروز منطقه بیت الحضرمی در شهر سنحان ومزرعه ای در منطقه العره در شهر همدان همچنین پایگاه الدیلمی در شمال صنعا را به شدت بمباران کردند.
هنوز هواپیماهای متجاوز عربستان در آسمان صنعا دیده می شوند وآمار کشته ها وزخمی های جنایت جدید عربستان تا این لحظه اعلام نشده است.

عربستان با ائتلاف برخی کشور عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.

بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان کشته و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

منبع: ایرنا