کد خبر: ۱۱۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۰

حدادعادل: بعید است لیست دیگری به اسم "اصول‌گرایان" منتشر شود

 سخنگوی شورای ائتلاف اصول‌گرایان گفت: ممکن است یک عده‌ای که اصولگرا هستند در لیست‌هایی با نام اعتدال و حامیان دولت باشند، اما من پیش‌بینی نمی‌کنم که یک لیست اصولگرای دیگری در جنب لیست ما شکل بگیرد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ غلامعلی حدادعادل با اشاره به لیست ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنای ما این است کسی که در لیست ائتلاف است، در لیست جریانات سیاسی دیگری که اصولگرا نیستند، نباشد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان همچنین در خصوص نگاه این ائتلاف به مسائل اقتصادی و معیشتی نیز تاکید کرد: برجام را هم یک فرصت می‌دانیم هم یک تهدید؛ برجام فرصت است اگر از این رفع تحریم‌ها و گشایش‌هایی که ایجاد می‌شود، برای تقویت اقتصاد مقاومتی استفاده شود. همچنین برجام تهدید است اگر این رفع تحریم‌ها و گشایش‌ها منجر به این شود که ایران بازار محصولات خارجی شود و صنعت داخلی صدمه ببیند.

حدادعادل افزود: در واقع نگاه ما به فعالیت‌های اقتصادی پسابرجام نگاه همراه با نقد است. معیار ما این است که جلب سرمایه خارجی و یا ارتباط بیشتر با کشورهای غربی به نحوی باشد که وابستگی اقتصادی ما را تشدید نکند و ما را به دوران قبل از انقلاب برنگرداند.

گفتني است علی ریاض و داوود پرچمي به نفع لیست ائتلاف اصول‌گرایان از کاندیداتوری مجلس انصراف دادند.

*تسنیم